Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Разработване на Система за Самоконтрол (ССК), НАССР Система (ХАСЕП Система) и Мониторингова Програма (МП) за всеки търговски обект за складиране, търговия, приготвяне или предлагане на храни, като например: - заведение за обществено хранене; - хранителен магазин; - павилион за храни; - магазин за био храни; - склад за храни; - баничарница; - пекарна; - бърза закуска; - дюнер; - скара; - кафе сладкарница; - цех за производство на храни; - други обекти за предлагане и приготвяне на храни. Извършваме безплатни консултации и даваме информация относно изискванията за регистрация в Агенцията по Храните на различните видове търговски обекти за храни, като отговаряме на въпроси свързани с устройството на помещенията, съгласно нормативните изисквания за храните, както и на въпроси относно изготвянето на необходимите за регистрация документи. Ние ще ви запознаем на достъпен език и без никакви такси с всички изисквания на Закона за Храните и наредбите към него. Предлаганите от колектива ни професионално разработени системи съдържат конкретни данни за всеки различен търговски обект и при необходимост могат да се изготвят в рекордно кратки срокове. За контакти: В. Бойчева: 0988 357 062. Р. Желязков: 0887 360 354. Имейл: valya.konsult@gmail.com
Автор: tanya123 Категория: Бизнес
Прочетен: 251766 Постинги: 83 Коментари: 1
Постинги в блога от Януари, 2015 г.
Ако желаете консултация , относно отразяване на алергените в менюто или актуализация на етикетите , обедете се на  телефон :0988 357 062
Категория: Бизнес
Прочетен: 1517 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 05.02.2015 11:17
От 13.12.2014 година влезе в сила приложението на Регламент (ЕС) 1169/2011  на Европейския парламент и на Съвета за предоставяне на информация за храните на потребителите.
Съгласно регламента, на етикетите трябва да се изписва пълното наименование на съставките, енергийната стойсност , алергените, произхода на храните и на отделните съставки ако храните съдържат няколко компонента .
За повече информация пишете ни или се обадете на телефона , посочен в блогът ни .
Категория: Бизнес
Прочетен: 2319 Коментари: 0 Гласове: 0
За да регистрирате обек за предлагане на дюнер , сандвичи и хамбургери е необходимо да се регистрирате в ОДБХ към съответната област, като подадете следните документи:

1.Решението за регистрация на фирмата , издадено от Агенцията по вписвания - копие;
2.Договор за наем на помещението или документ за собственост;
3.Заявление по образец- бланката се взема и попълва в ОДБХ ;
4.Документ за платена такса  от 34 лв. - заплаща се в ОДБХ или в банков клон ( за в гр. Бургас и областта се плаща само в банков клон.)

Необходимо е да имате разработени НАССР система и система за самоконтрол .
Ние разработваме тези документи , а също извършваме консултации относно устройството на помещенията , съобразно нормативните изисквания за храните.

Изискват се следните помещения или условия :

1.Складова площ- оборудвана с хладилни съоръжения , рафтове, скари и стелажи;
2.Подготвителни площи - мивка с плот за отделните групи храни;
3.Работна площ - оборудвана с втасални камери ( ако е необходимо) , печки за печене;работна маса , вентилация , дребен инвентар и хигиенна мивка;
4.Търговска част - оборудвана с витрини, рафтове, хладилни съоръжения , може да има и кафе машина и хладилници за безалкохолно;
5.Санитарно - битов кът  за преобличане и съхранение на личните вещи и облекло  на персонала ;
6.Санитарен възел за персонала;
7.Шкаф с плътнозатварящи се врати за съхранение на препаратите за почистване;

За повече въпроси, обадете се на тел.0988 357 062 -В.Бойчева или пишете на посочения в блогът  имейл.


Категория: Бизнес
Прочетен: 2109 Коментари: 0 Гласове: 0
За да приготвяте тесетни закуски , хляб и  други тестени изделия е необходимо да регистрирате обекта в ОДБХ(бившо ХЕИ )  към съответната област.
Наименованието на обекта зависи от асортимента, и от това дали ще има разнос или изделията ще се продават само в обекта.
Може да регистрирате : пекарна; баничарница ; фурна за тестени закуски ;фурна за хляб и тестени закуски и хлебозавод .
В баничарницата и пекарната изделията се предлагат само в обекта , а в останалите обекти има разнос и до други обекти.
Необходимите документи , които трябва да се разработят са : НАССР система , система за самоконтрол и технологична документация.
Ние разработваме тези документи , а също извършваме и консултации , относно устройството на помещенията .
В ОДБХ трябва да подадете следните документи :
1. Решението за регистрация на фирмата , издадено от Агенцията по вписвания - копие;
2.Договор за наем или документ за собственост- копие;
3.Заявление по образец- попълва се в ОДБХ и бланката се взема от там;
4.Документ за платена държавна такса от 34 лв. -плаща се на място в ОДБХ или в банков клон( за гр. Бургас и областта се плаща само в банков клон. ).

След подаването на документите , комисия от ОДБХ и проверява базата и документите - НАССР , система за самоконтрол и технологичната документация.
Ако всичко отговаря на нормативните изисквания за хигиената на храните обектът се пуска в експлоатация.
Ние можем да Ви съдействаме за регистрация на обект за приготвяне на тестени изделия . За повече информация , обадете се на тел. 0988 357 062 или пишете на имейла посочен в благът ни.
Категория: Бизнес
Прочетен: 1233 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 14.01.2015 16:06
Търсене

За този блог
Автор: tanya123
Категория: Бизнес
Прочетен: 251766
Постинги: 83
Коментари: 1
Гласове: 17
Календар
«  Януари, 2015  >>
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031