Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Разработване на Система за Самоконтрол (ССК), НАССР Система (ХАСЕП Система) и Мониторингова Програма (МП) за всеки търговски обект за складиране, търговия, приготвяне или предлагане на храни, като например: - заведение за обществено хранене; - хранителен магазин; - павилион за храни; - магазин за био храни; - склад за храни; - баничарница; - пекарна; - бърза закуска; - дюнер; - скара; - кафе сладкарница; - цех за производство на храни; - други обекти за предлагане и приготвяне на храни. Извършваме безплатни консултации и даваме информация относно изискванията за регистрация в Агенцията по Храните на различните видове търговски обекти за храни, като отговаряме на въпроси свързани с устройството на помещенията, съгласно нормативните изисквания за храните, както и на въпроси относно изготвянето на необходимите за регистрация документи. Ние ще ви запознаем на достъпен език и без никакви такси с всички изисквания на Закона за Храните и наредбите към него. Предлаганите от колектива ни професионално разработени системи съдържат конкретни данни за всеки различен търговски обект и при необходимост могат да се изготвят в рекордно кратки срокове. За контакти: В. Бойчева: 0988 357 062. Р. Желязков: 0887 360 354. Имейл: valya.konsult@gmail.com
Автор: tanya123 Категория: Бизнес
Прочетен: 620175 Постинги: 134 Коментари: 1
Постинги в блога от Октомври, 2014 г.
В настоящем има интерес за откриване на обекти за търговия със здравословни храни.
Хората започнаха да обръщат внимание на храните с които се хранят и все повече да предпочитат здравословни храни . Консумацията на здравословни храни не винаги излиза по - скъпо от консумацията на храни богати на мазнини , въглехидрати , консерванти и т. н. Например една ябълка е на цената на една шокоадова вафла , а листниковите зеленчуци и кореноплодните ( моркови , картофи и др.) са на стойност много по - ниска от цената на месото.

Какво е необходимо за да регистрирате обект за предлагане и приготвяне  на фрешове и други здравословни храни;

Ако желаете да приготвяте фрешове е необходимо да разполагате със следните помещения и условия:
- складова площ ;
- подготвителна площ , оборудвана с мивка и работен плот;
- мивка с течаща топла и студена вода за измиване на работната посуда;
- мивка и миялна машина , ако соковете се предлагат в стъклена или порцеланова посуда ; ;
-санитарно битов кът със санитарен възел ;
- шкаф за съхранение на препаратите за почистване ;
- гардероб за съхранение на личното облекло и вещи на персонала ;
-търговска част .

Ако искате да приготвяте продукти със сушени плодове ,ядки и др.  трябва да имате още един подготвителен кът.
Ако искате да правите разнос , трябва да имате помещение за опаковките, кът за пакетиране , бутилиране и етикетиране, пмещение или обособен кът за съхранение на готовите продукти ( ако се налага ) , транспортни средства , отговярящи на хигиенните изисквания .

За регистрация в ОДБХ е необходимо да имате разработени НАССР система , система за самоконтрол , технологична документация , мониторингова програма ( ако иама разнос .Цената се определя от капацитета и асортимента , който се предлага . Ние изработваме необходимите документи професионално .

В следващите публикации ще прдстваим информация за изискванията за приготвяне на други видове здравословни храни .Следете нашият блог , а ако имате въпроси обадеде се на посоченият телефон или ни пишете тук или на имейл . :)

За контакти тел: 0988357062
valya.konsult@gmail.com


Категория: Бизнес
Прочетен: 1957 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 03.03.2015 00:51
Консултации, насочени към бизнеса с храни. Разработване на необходимите документи- НАССР системи и системи за самоконтрол, които съгласно изискванията на чл. 18 от Закона за храните са необходими за регистрация на всички обекти, които предлагат, приготвят и произвеждат храни.
На нашата страница ще намерите изискванията за регистрация на заведения, магазини, складове, павилиони, производства и други обекти за храни .
Ако желаете да регистрирате обект за храни ние можем да ви консултираме, относно устройството на помещенията, последователността, която се изисква при отделните видове обекти.
Ние извършваме и обучение, относно внедряването на системите НАССР и системата за самоконтрол, както и за попълването на необходимата документация към тях.
Цените за консултации и изработване на документи са достъпни и зависят от вида, капацитета и групите храни, които се предлагат.

За контакти тел: 0988 357 062
имейл адрес: valya.konsult@gmail.com
лице за контакти: Валя Бойчева
Категория: Бизнес
Прочетен: 1763 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 24.01.2016 15:59
За да регистрирате пекарна или баничарница в ОДБХ (областна дирекция по безопасност на храните, бившо ХЕИ) е необходимо да имате следните помещения и условия:
 1. Склакдово помещение, оборудвано с рафотове, стелажи, скари и хладилни съоръжения. Не трябва да се съхраняват храни на  пода, а в хладилните съоръжения суровините трябва да са рзделени по групи, в отделни прегради.

2. Подготвителни площи:
- площ за дозиране на суровините:
- площ за пресяване на брашното (ако го пресявате) ;
- за зелнчуци (ако влагате зеленчуци в закуските);
- за рязане на колбаси и млечни (може да се получават нарязани , на слайсове и да не е необходим поготвителен кът);
-  за месни полуфабрикати (ако изплолзвате кайма) .

3. Кът за замесване на тестото - с тестомесачка ;

4. Работна площ за формоване на закуските;

5. Условия за втасване - втасална камера (ако подлежат на втасване) ;

6. Работна площ за термична обработка ;

7. Мивка за измиване на работния инвентар;

8. Санитарно битов кът за персонала ;

10. Шкаф за съхранение на препаратите за измиване и дезинфекция ;

11. Търговска част .


Ако  предлагате  само закуски, които се приготвят от тестени, замразени или охладени полуфабрикати е необходима необходима една мивка за подготовка и една хигиенна мивка за инвентара, както и складово помещение, санитарно - битов кът със санитарен възел  и търговкса част.
За повече информация обадете се на тел.: 0988 357 062 - В. Бойчева или пишете на имейл: valya.konsult@gmail.com


Необходимите документи, които трябва да подадете в ОДБХ към съответната област са следните :

1. Заявление по образец (попълва се на място при подаване на документите) ;
2. Договор за наем или документ за собственост;
3. Решение за фирмата , издадено от Агенцията по вписвания ;
4. Документ за платена държавна такса - 34лв. за нов обект или 21 лв. за пререгистрация ;

След, като подадете документие инспектори проверяват обекта, като при проверката трябва да имате разработени НАССР система и система за самоконтрол.
Ние разработваме необходимите документи професионално, като цената зависи от разнообразието на асортимента .
При нас може да получите консултации, относно устройството на помещенията, съгласно нормативните изискваня за храните .












Категория: Бизнес
Прочетен: 5505 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 24.01.2016 15:57
За регистрация на обект за търговия с храни - заведение  , магазин , производство , склад , павилион и др. и , съгласно изискванията за Закона за храните  е необходимо да се подадат документи в ОДБХ ( областна дирекция по безопасност на храните).
В страната има 28 ОДБХ-та , които са към БАБХ ( българска агенция по безопасност на храните , разположени са в  областните градове .
Необходимите документи , които трябва да се подадат в ОДБХ са следните :
1.Фирменото решение , издадено от Агенцията по вписвания - копие;
2.Договор за наем или документ за собственост - копие;
3.Заявление - бланка по образец, попълва се в ОДБХ , при подаване на документите ;
4.Документ за платена такса - 34лв.за нов обект или 21 лв. за пререгистрация .  Плаща се в сградата на ОДБХ , като само в обл. Бургас се заплаща в банков клон на СИ БАНК.

След подаване на документите ,инспектори идват на проверка , като при проверката трябва обектът да одговаря на нормативните изисквания за храните и да имате разработени НАССР система ( ако се приготвят храни ) и Система за самоконтрол за всички обекти .
Ако не отговаряте на условията ви се издава предписание със срок за изпълнение около един месец .

Ако желаете да Ви разработим документите или допълнителна информация обадете се на тел .0988 357 062  / 0888 577 093

Категория: Бизнес
Прочетен: 1964 Коментари: 0 Гласове: 0
Търсене

За този блог
Автор: tanya123
Категория: Бизнес
Прочетен: 620175
Постинги: 134
Коментари: 1
Гласове: 32
Календар
«  Октомври, 2014  >>
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031