Разработване на Система за Самоконтрол (ССК), НАССР Система (ХАСЕП Система) и Мониторингова Програма (МП) за всеки търговски обект за складиране, търговия, приготвяне или предлагане на храни, като например:
- заведение за обществено хранене;
- хранителен магазин;
- павилион за храни;
- магазин за био храни;
- склад за храни;
- баничарница;
- пекарна;
- бърза закуска;
- дюнер;
- скара;
- кафе сладкарница;
- цех за производство на храни;
- други обекти за предлагане и приготвяне на храни.
Извършваме безплатни консултации и даваме информация относно изискванията за регистрация в Агенцията по Храните на различните видове търговски обекти за храни, като отговаряме на въпроси свързани с устройството на помещенията, съгласно нормативните изисквания за храните, както и на въпроси относно изготвянето на необходимите за регистрация документи.
Ние ще ви запознаем на достъпен език и без никакви такси с всички изисквания на Закона за Храните и наредбите към него.
Предлаганите от колектива ни професионално разработени системи съдържат конкретни данни за всеки различен търговски обект и при необходимост могат да се изготвят в рекордно кратки срокове.
За контакти:
В. Бойчева: 0988 357 062.
Р. Желязков: 0887 360 354.
Имейл: valya.konsult@gmail.com
Постинги в блога от Октомври, 2014 г.
В настоящем има интерес за откриване на обекти за търговия със здравословни храни.
Хората започнаха да обръщат внимание на храните с които се хранят и все повече да предпочитат здравословни храни . Консумацията на здравословни храни не винаги излиза по - скъпо от консумацията на храни богати на мазнини , въглехидрати , консерванти и т. н. Например една ябълка е на цената на една шокоадова вафла , а листниковите зеленчуци и кореноплодните ( моркови , картофи и др.) са на стойност много по - ниска от цената на месото.
Какво е необходимо за да регистрирате обект за предлагане и приготвяне на фрешове и други здравословни храни;
Ако желаете да приготвяте фрешове е необходимо да разполагате със следните помещения и условия:
- складова площ ;
- подготвителна площ , оборудвана с мивка и работен плот;
- мивка с течаща топла и студена вода за измиване на работната посуда;
- мивка и миялна машина , ако соковете се предлагат в стъклена или порцеланова посуда ; ;
-санитарно битов кът със санитарен възел ;
- шкаф за съхранение на препаратите за почистване ;
- гардероб за съхранение на личното облекло и вещи на персонала ;
-търговска част .
Ако искате да приготвяте продукти със сушени плодове ,ядки и др. трябва да имате още един подготвителен кът.
Ако искате да правите разнос , трябва да имате помещение за опаковките, кът за пакетиране , бутилиране и етикетиране, пмещение или обособен кът за съхранение на готовите продукти ( ако се налага ) , транспортни средства , отговярящи на хигиенните изисквания .
За регистрация в ОДБХ е необходимо да имате разработени НАССР система , система за самоконтрол , технологична документация , мониторингова програма ( ако иама разнос .Цената се определя от капацитета и асортимента , който се предлага . Ние изработваме необходимите документи професионално .
В следващите публикации ще прдстваим информация за изискванията за приготвяне на други видове здравословни храни .Следете нашият блог , а ако имате въпроси обадеде се на посоченият телефон или ни пишете тук или на имейл . :)
За контакти тел: 0988357062
valya.konsult@gmail.com
Хората започнаха да обръщат внимание на храните с които се хранят и все повече да предпочитат здравословни храни . Консумацията на здравословни храни не винаги излиза по - скъпо от консумацията на храни богати на мазнини , въглехидрати , консерванти и т. н. Например една ябълка е на цената на една шокоадова вафла , а листниковите зеленчуци и кореноплодните ( моркови , картофи и др.) са на стойност много по - ниска от цената на месото.
Какво е необходимо за да регистрирате обект за предлагане и приготвяне на фрешове и други здравословни храни;
Ако желаете да приготвяте фрешове е необходимо да разполагате със следните помещения и условия:
- складова площ ;
- подготвителна площ , оборудвана с мивка и работен плот;
- мивка с течаща топла и студена вода за измиване на работната посуда;
- мивка и миялна машина , ако соковете се предлагат в стъклена или порцеланова посуда ; ;
-санитарно битов кът със санитарен възел ;
- шкаф за съхранение на препаратите за почистване ;
- гардероб за съхранение на личното облекло и вещи на персонала ;
-търговска част .
Ако искате да приготвяте продукти със сушени плодове ,ядки и др. трябва да имате още един подготвителен кът.
Ако искате да правите разнос , трябва да имате помещение за опаковките, кът за пакетиране , бутилиране и етикетиране, пмещение или обособен кът за съхранение на готовите продукти ( ако се налага ) , транспортни средства , отговярящи на хигиенните изисквания .
За регистрация в ОДБХ е необходимо да имате разработени НАССР система , система за самоконтрол , технологична документация , мониторингова програма ( ако иама разнос .Цената се определя от капацитета и асортимента , който се предлага . Ние изработваме необходимите документи професионално .
В следващите публикации ще прдстваим информация за изискванията за приготвяне на други видове здравословни храни .Следете нашият блог , а ако имате въпроси обадеде се на посоченият телефон или ни пишете тук или на имейл . :)
За контакти тел: 0988357062
valya.konsult@gmail.com
28.10.2014 13:22 -
Какво е необходимо да открия обект за храни ?
Консултации, насочени към бизнеса с храни. Разработване на необходимите документи- НАССР системи и системи за самоконтрол, които съгласно изискванията на чл. 18 от Закона за храните са необходими за регистрация на всички обекти, които предлагат, приготвят и произвеждат храни.
На нашата страница ще намерите изискванията за регистрация на заведения, магазини, складове, павилиони, производства и други обекти за храни .
Ако желаете да регистрирате обект за храни ние можем да ви консултираме, относно устройството на помещенията, последователността, която се изисква при отделните видове обекти.
Ние извършваме и обучение, относно внедряването на системите НАССР и системата за самоконтрол, както и за попълването на необходимата документация към тях.
Цените за консултации и изработване на документи са достъпни и зависят от вида, капацитета и групите храни, които се предлагат.
За контакти тел: 0988 357 062
имейл адрес: valya.konsult@gmail.com
лице за контакти: Валя Бойчева
На нашата страница ще намерите изискванията за регистрация на заведения, магазини, складове, павилиони, производства и други обекти за храни .
Ако желаете да регистрирате обект за храни ние можем да ви консултираме, относно устройството на помещенията, последователността, която се изисква при отделните видове обекти.
Ние извършваме и обучение, относно внедряването на системите НАССР и системата за самоконтрол, както и за попълването на необходимата документация към тях.
Цените за консултации и изработване на документи са достъпни и зависят от вида, капацитета и групите храни, които се предлагат.
За контакти тел: 0988 357 062
имейл адрес: valya.konsult@gmail.com
лице за контакти: Валя Бойчева
10.10.2014 15:45 -
Изисквания за регистрация на пекарна и баничарница
За да регистрирате пекарна или баничарница в ОДБХ (областна дирекция по безопасност на храните, бившо ХЕИ) е необходимо да имате следните помещения и условия:
1. Склакдово помещение, оборудвано с рафотове, стелажи, скари и хладилни съоръжения. Не трябва да се съхраняват храни на пода, а в хладилните съоръжения суровините трябва да са рзделени по групи, в отделни прегради.
2. Подготвителни площи:
- площ за дозиране на суровините:
- площ за пресяване на брашното (ако го пресявате) ;
- за зелнчуци (ако влагате зеленчуци в закуските);
- за рязане на колбаси и млечни (може да се получават нарязани , на слайсове и да не е необходим поготвителен кът);
- за месни полуфабрикати (ако изплолзвате кайма) .
3. Кът за замесване на тестото - с тестомесачка ;
4. Работна площ за формоване на закуските;
5. Условия за втасване - втасална камера (ако подлежат на втасване) ;
6. Работна площ за термична обработка ;
7. Мивка за измиване на работния инвентар;
8. Санитарно битов кът за персонала ;
10. Шкаф за съхранение на препаратите за измиване и дезинфекция ;
11. Търговска част .
Ако предлагате само закуски, които се приготвят от тестени, замразени или охладени полуфабрикати е необходима необходима една мивка за подготовка и една хигиенна мивка за инвентара, както и складово помещение, санитарно - битов кът със санитарен възел и търговкса част.
За повече информация обадете се на тел.: 0988 357 062 - В. Бойчева или пишете на имейл: valya.konsult@gmail.com
Необходимите документи, които трябва да подадете в ОДБХ към съответната област са следните :
1. Заявление по образец (попълва се на място при подаване на документите) ;
2. Договор за наем или документ за собственост;
3. Решение за фирмата , издадено от Агенцията по вписвания ;
4. Документ за платена държавна такса - 34лв. за нов обект или 21 лв. за пререгистрация ;
След, като подадете документие инспектори проверяват обекта, като при проверката трябва да имате разработени НАССР система и система за самоконтрол.
Ние разработваме необходимите документи професионално, като цената зависи от разнообразието на асортимента .
При нас може да получите консултации, относно устройството на помещенията, съгласно нормативните изискваня за храните .
1. Склакдово помещение, оборудвано с рафотове, стелажи, скари и хладилни съоръжения. Не трябва да се съхраняват храни на пода, а в хладилните съоръжения суровините трябва да са рзделени по групи, в отделни прегради.
2. Подготвителни площи:
- площ за дозиране на суровините:
- площ за пресяване на брашното (ако го пресявате) ;
- за зелнчуци (ако влагате зеленчуци в закуските);
- за рязане на колбаси и млечни (може да се получават нарязани , на слайсове и да не е необходим поготвителен кът);
- за месни полуфабрикати (ако изплолзвате кайма) .
3. Кът за замесване на тестото - с тестомесачка ;
4. Работна площ за формоване на закуските;
5. Условия за втасване - втасална камера (ако подлежат на втасване) ;
6. Работна площ за термична обработка ;
7. Мивка за измиване на работния инвентар;
8. Санитарно битов кът за персонала ;
10. Шкаф за съхранение на препаратите за измиване и дезинфекция ;
11. Търговска част .
Ако предлагате само закуски, които се приготвят от тестени, замразени или охладени полуфабрикати е необходима необходима една мивка за подготовка и една хигиенна мивка за инвентара, както и складово помещение, санитарно - битов кът със санитарен възел и търговкса част.
За повече информация обадете се на тел.: 0988 357 062 - В. Бойчева или пишете на имейл: valya.konsult@gmail.com
Необходимите документи, които трябва да подадете в ОДБХ към съответната област са следните :
1. Заявление по образец (попълва се на място при подаване на документите) ;
2. Договор за наем или документ за собственост;
3. Решение за фирмата , издадено от Агенцията по вписвания ;
4. Документ за платена държавна такса - 34лв. за нов обект или 21 лв. за пререгистрация ;
След, като подадете документие инспектори проверяват обекта, като при проверката трябва да имате разработени НАССР система и система за самоконтрол.
Ние разработваме необходимите документи професионално, като цената зависи от разнообразието на асортимента .
При нас може да получите консултации, относно устройството на помещенията, съгласно нормативните изискваня за храните .
06.10.2014 16:19 -
Необходими документи за регистрация на обект за търговия с храни , съгласно изикванията на Закона за храните
За регистрация на обект за търговия с храни - заведение , магазин , производство , склад , павилион и др. и , съгласно изискванията за Закона за храните е необходимо да се подадат документи в ОДБХ ( областна дирекция по безопасност на храните).
В страната има 28 ОДБХ-та , които са към БАБХ ( българска агенция по безопасност на храните , разположени са в областните градове .
Необходимите документи , които трябва да се подадат в ОДБХ са следните :
1.Фирменото решение , издадено от Агенцията по вписвания - копие;
2.Договор за наем или документ за собственост - копие;
3.Заявление - бланка по образец, попълва се в ОДБХ , при подаване на документите ;
4.Документ за платена такса - 34лв.за нов обект или 21 лв. за пререгистрация . Плаща се в сградата на ОДБХ , като само в обл. Бургас се заплаща в банков клон на СИ БАНК.
След подаване на документите ,инспектори идват на проверка , като при проверката трябва обектът да одговаря на нормативните изисквания за храните и да имате разработени НАССР система ( ако се приготвят храни ) и Система за самоконтрол за всички обекти .
Ако не отговаряте на условията ви се издава предписание със срок за изпълнение около един месец .
Ако желаете да Ви разработим документите или допълнителна информация обадете се на тел .0988 357 062 / 0888 577 093
В страната има 28 ОДБХ-та , които са към БАБХ ( българска агенция по безопасност на храните , разположени са в областните градове .
Необходимите документи , които трябва да се подадат в ОДБХ са следните :
1.Фирменото решение , издадено от Агенцията по вписвания - копие;
2.Договор за наем или документ за собственост - копие;
3.Заявление - бланка по образец, попълва се в ОДБХ , при подаване на документите ;
4.Документ за платена такса - 34лв.за нов обект или 21 лв. за пререгистрация . Плаща се в сградата на ОДБХ , като само в обл. Бургас се заплаща в банков клон на СИ БАНК.
След подаване на документите ,инспектори идват на проверка , като при проверката трябва обектът да одговаря на нормативните изисквания за храните и да имате разработени НАССР система ( ако се приготвят храни ) и Система за самоконтрол за всички обекти .
Ако не отговаряте на условията ви се издава предписание със срок за изпълнение около един месец .
Ако желаете да Ви разработим документите или допълнителна информация обадете се на тел .0988 357 062 / 0888 577 093
Търсене
Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. deathmetalverses
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. deathmetalverses
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata