Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Разработване на Система за Самоконтрол (ССК), НАССР Система (ХАСЕП Система) и Мониторингова Програма (МП) за всеки търговски обект за складиране, търговия, приготвяне или предлагане на храни, като например: - заведение за обществено хранене; - хранителен магазин; - павилион за храни; - магазин за био храни; - склад за храни; - баничарница; - пекарна; - бърза закуска; - дюнер; - скара; - кафе сладкарница; - цех за производство на храни; - други обекти за предлагане и приготвяне на храни. Извършваме безплатни консултации и даваме информация относно изискванията за регистрация в Агенцията по Храните на различните видове търговски обекти за храни, като отговаряме на въпроси свързани с устройството на помещенията, съгласно нормативните изисквания за храните, както и на въпроси относно изготвянето на необходимите за регистрация документи. Ние ще ви запознаем на достъпен език и без никакви такси с всички изисквания на Закона за Храните и наредбите към него. Предлаганите от колектива ни професионално разработени системи съдържат конкретни данни за всеки различен търговски обект и при необходимост могат да се изготвят в рекордно кратки срокове. За контакти: В. Бойчева: 0988 357 062. Р. Желязков: 0887 360 354. Имейл: valya.konsult@gmail.com
Автор: tanya123 Категория: Бизнес
Прочетен: 251787 Постинги: 83 Коментари: 1
Постинги в блога от Март, 2016 г.

Ще си позволим в настоящия постинг да обърнем внимание и на онлайн магазините за продажбата на храни, напитки и хранителни добавки:
-------------------------------
Нормативните изисквания регулиращи търговията с храни задължават всички подобни онлайн магазини да се регистрират в съответната по адрес Областна Дирекция за Безопасност на Храните (ОДБХ), като за адрес се счита този, на който е разположен склада на хранителните продукти към дадения онлайн магазин.
За да отговорите на нормативните изисквания е необходимо да имате:
1. Помещение за склад на хранителните продукти или просто площ във вече регистриран обект за храни. Склада или площта трябва да отговарят на хигиенните изисквания на Закона за Храните;
2. Професионално разработена Система за Самоконтрол (ССК) за онлайн продажба на храни.

За повече информация и за компетентно изготвяне на необходимите за законна регистрация документи може да се обърнете към нас на следните координати:

В. Бойчева: 0988 357 062
Р. Желязков: 0887 360 354
Имейл: valya.konsult@gmail.com

Категория: Бизнес
Прочетен: 1130 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 09.03.2016 19:26
                           Изисквания за устройството на помещението
                            


За да регистрирате класически ресторант е необходимо да имате подходящо помещение, в което да обособите следните помещения и условия:           
  1. Складово помещение за сухи продукти;
  2. Складово помещение за хладилно съхранение на продуктите;
  3. Хладилни камери /плюсови и минусови, ако е необходимо/;
  4. Отделни подготвителни площи за обработка на: бяло месо, червено месо, яйца, зеленчуци и плодове и риба.  
Подготвителните площи могат и да се използват по график, като в една подготвителна могат да се обработват две  група храни.  Всяка подготвителна площ е необходимо да се оборудва с мивка с течаща топла и студена вода, работен плот и отделен работен инвентар за обработка на отделните групи храни. В близост до подготвителните площи е необходимо да се поставят плюсови хладилници за съхранение на заготовки /обработени и овкусени месни продукти, измити зеленчуци и др./


        5. Топла кухня, оборудвана с уреди за топлинна обработка на храните /скари, фурни, печки, фритюрници и др./, работен плот и работен инвентар. 
Над уредите за приготвяне на храните е необходимо да има монтирана ефективна вентилационна система за отвеждане на парите. В топла кухня се осигурява мивка с едно или две гнезда за измиване на кухненската, работната посуда /тигани, тенджери и др./.
В близост до топла кухня е необходимо да осигурите плюсови хладилни съоръжения за съхранение на готови за консумация храни, които подлежат на допълнително съхранение.

       6. Студена кухня /може да се обособи в ресторанти с по- голям капацитет, но не е заъдлжително изискване/;
Студена кухня се разполага в близост до подготвителния кът за зеленчуци и плодове. Обрудва се с работен плот, мивка и работен инвентар. Използва се за приготвяне на салати, студени предястия и студени мезета; 

      7. Умивално помещение за трапезна посуда /посудата, с която се сервира на клиента/ оборудвана с една мивка и миялна машина или две  мивки. В ресторанти с по- малък капацитет се допуска и с две мивки. 

    8. Санитарно- битов кът, оборудван с гардероби и/или закачалки за съхранение на личното облекло и вещи на персонала;

   9. Санитарен възел за персонала с една или две клетки, в зависимост от капацитета на обекта, оборудван с мивка с течаща топла и студена вода, тоалетна чиния, ефективна промивна инсталация и средства за измиване, дезинфекция и подсушване на ръцете. 

  10. Търговска зала за клиенти, оборудвана с:
 
  • бар- плот с една или две мивки;
  • топли витрини за съхранение на храните;
  • студени витрини за съхранение на храните;
  • места за клиенти, съобразно предпочитанията Ви. 
Не е необходимо да имате топли и студени витрини за съхранение на храните след приготвяне, ако храните се предлагат само при поръчка. 

11. Санитарен възел за клиенти с една, две или повече клетки, оборудван с мивка с течаша топал и студена вода, тоалетна чиния, ефективна промивна инсталация, средства за имиване, дезинфекция и подсушване на ръцете. 
   
                                        Изиксвания за персонала:
                                     
  1. Персоналът, който приготвя храната, трябва да претижава необходимата квалификация;
  2. Всеки работещ в обекта трябва да има лична здравна книжка, заверена с необходимите медицински прегледи;
  3. Персоналът трябва да има работно облекло, което да използва само в обекта.

                                    Необходими документи:
                                    

Необхдоимо е да имате разработени следните документи за безопаснос та храните:
  •  НАССР система;
  • Система за самоконтрол;
  • Мониторингова програма;

След, като се осигурят необходимите условия, описани по- горе и се разработят документите за безопасност на храните се подават следните документи в ОДБХ /областна дирекция по безопасност на храните/;
  1. Заявление по образец;
  2. Списък с групите грани по образец;
  3. Документ за платена държавна такса от 34 лв., плюс 2 лева за превод.
До 30 календарни дни се проверява обекта, като обект на проверката е материално- техническата база и документите за безопасност на храните. 
След проверката ако всичко отговаря на изискванията може веднага да започнете работа с протокола, който се издава от комисията.
До около 2 седмици в сградата на ОДБХ се получва оригиналното Удостоверение за регистрация. До токава работите само с протокола. 
 След, като получите удостоверението, ако работите след 22 часа, подават документи за работното време в общината.
Подават се задължително и документи за катергоризация в общинското кметсвто.
Необходимо е да се напарви разработка по трудова мецицина при започване на работа. 
Необходимо е да сключите договор с фирма за ДДД обработка за вредители.

Това са накратко изискванията за повече информация обадете се на тел.: 0988 357 062 или пишете на имейл: valya.konsult@gmail.com. Лице за контакти: В. Бойчева 







   
Категория: Бизнес
Прочетен: 642 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 05.03.2016 19:19
Търсене

За този блог
Автор: tanya123
Категория: Бизнес
Прочетен: 251787
Постинги: 83
Коментари: 1
Гласове: 17
Календар
«  Март, 2016  >>
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031