Разработване на Система за Самоконтрол (ССК), НАССР Система (ХАСЕП Система) и Мониторингова Програма (МП) за всеки търговски обект за складиране, търговия, приготвяне или предлагане на храни, като например:
- заведение за обществено хранене;
- хранителен магазин;
- павилион за храни;
- магазин за био храни;
- склад за храни;
- баничарница;
- пекарна;
- бърза закуска;
- дюнер;
- скара;
- кафе сладкарница;
- цех за производство на храни;
- други обекти за предлагане и приготвяне на храни.
Извършваме безплатни консултации и даваме информация относно изискванията за регистрация в Агенцията по Храните на различните видове търговски обекти за храни, като отговаряме на въпроси свързани с устройството на помещенията, съгласно нормативните изисквания за храните, както и на въпроси относно изготвянето на необходимите за регистрация документи.
Ние ще ви запознаем на достъпен език и без никакви такси с всички изисквания на Закона за Храните и наредбите към него.
Предлаганите от колектива ни професионално разработени системи съдържат конкретни данни за всеки различен търговски обект и при необходимост могат да се изготвят в рекордно кратки срокове.
За контакти:
В. Бойчева: 0988 357 062.
Р. Желязков: 0887 360 354.
Имейл: valya.konsult@gmail.com
Постинги в блога от Ноември, 2014 г.
08.11.2014 18:47 -
Изисквания за регистрация на бърза зкуска
За да регистрирате обект: бърза закуска е необходимо следното:
1.Да регистрирате фирма;
2.Да наемете или да обособите подходящо помещение, което да има осигурени следните условия :
3. Да имате разработена НАССР система и система за самоконтрол. Ние изработваме тези документи професионално, на достъпни цени и в кратки срокове.
4.Подаване на документи в ОДБХ :
-Решението за фирмата,издадено от Агенцията по вписвания (копие);
-Договор за наем или документ за собственост (копие);
-Заявление по образец (попълва се в ОДБХ и бланката се взема от там);
-Документ за платена държавна такса от 34лв.или 21лв.Заплаща се в ОДБХ или в банков клон.
След като подадете документи в ОДБХ ,комисия извършва проверка .Проверява се материалната база и документите- НАССР системата и системата за самоконтрол . При констатиране на пълни съответствия Ви се издава Удостоверение за регистрация и можете да започнете работа.
След като започнете работа трябва да се обърнете към служба по трудова медицина (ние можем да Ви насочим)и към службата за пожарна безопасност.
За повече информация може да се обадете на посочения тел.0988357062 или ни пишете на имейл адреса,посочен в блога, или чрез формата за запитване тук.
1.Да регистрирате фирма;
2.Да наемете или да обособите подходящо помещение, което да има осигурени следните условия :
- складова площ;
- подготвителни площи (мивка с течаща топла и студена вода и работен плот)-броя на подготвителните площи зависи от храните,които ще се приготвят в обекта;
- хигиенна мивка- за измиване на работната посуда и измиване ръцете на персонала;
- умивалня за трапезната посуда(посудата,в която се сервира храната)-може да се използва миялна машина или трябва да има тригнездна умивалня. Това е изискване само ако храната се сервира в порцеланова или стъклена посуда;
- санитарно битов кът със санитатен възел;
- търговска част.
3. Да имате разработена НАССР система и система за самоконтрол. Ние изработваме тези документи професионално, на достъпни цени и в кратки срокове.
4.Подаване на документи в ОДБХ :
-Решението за фирмата,издадено от Агенцията по вписвания (копие);
-Договор за наем или документ за собственост (копие);
-Заявление по образец (попълва се в ОДБХ и бланката се взема от там);
-Документ за платена държавна такса от 34лв.или 21лв.Заплаща се в ОДБХ или в банков клон.
След като подадете документи в ОДБХ ,комисия извършва проверка .Проверява се материалната база и документите- НАССР системата и системата за самоконтрол . При констатиране на пълни съответствия Ви се издава Удостоверение за регистрация и можете да започнете работа.
След като започнете работа трябва да се обърнете към служба по трудова медицина (ние можем да Ви насочим)и към службата за пожарна безопасност.
За повече информация може да се обадете на посочения тел.0988357062 или ни пишете на имейл адреса,посочен в блога, или чрез формата за запитване тук.
02.11.2014 13:49 -
Изисквания за регистрация на заведение за обществено хранене
За да регистрирате заведение за обществено хранене е необходимо :
1. Да намерите подходящо помещение със статут за обект за храни;
2.Да регистрирате фирма ;
3.Да закупите касов апарат и да го регистрирате в НАП ;
4. Да устроите помещението , съгласно хигиенните изисквания ,за групите храни , които искате да предлагате;
5. Да Ви се разработи НАССР система и система за самоконтрол за видът обект ( ние изработваме тези документи ).
6. След , като изпълните всичко това трябва да податете следните документи в ОДБХ (областна дирекция по безопасност на храните ) , която е към БАБАХ (българска агенция по безопасност на храните ) :
- Решението за регистрацията на фирмата , издадено от Агенцията по вписвания - копие;
-Договор за наем или документ за собственост - копие ;
- Заявление по образец - попълва се в ОДБХ , като и бланката се взема от там ;
-Документ за платена държавна такса - 34 лв. за нов обект и 21 лв, за пререгистрация , заплаща се в ОДБХ или в банков клон.
След , като подадете документите , комисия от ОДБХ идва на проверка , като проверява , хигиенните условия , устройството на помещенията и НАССР системата и системата за самоконтрол . Ако всичко е съобразно нормативните изисквания се издава удоостоверение за регистрация и Вие можете веднага след проверката да започнете работа .
Ние извършваме консултации , относно устройството на помещенията и хигиенните изисквания , съобразно групите храни , които се предлагат , а също изработаме НАССР системи и системи за самоконтрол . Ако желаете обадете на тел.0988357062 или ни пишете на имейл :valya_7406@abv.bg За услугите издаваме фактури . По телефона консултациите са безплатни .
След , като започнете работа трябва да се обърнете към служба към трудова медицина и към службата за пожарна безпоасност, а също и да подадете копие на Удостоверението за регистрация , издадено от ОДБХ , копие на фирменото решение от Агенцията по вписвания и договора за наем или документът за собственост , в районното кметство .
За повече информация , винаги можете да ни питате на посоченият телефон и на посоченият имейл .
1. Да намерите подходящо помещение със статут за обект за храни;
2.Да регистрирате фирма ;
3.Да закупите касов апарат и да го регистрирате в НАП ;
4. Да устроите помещението , съгласно хигиенните изисквания ,за групите храни , които искате да предлагате;
5. Да Ви се разработи НАССР система и система за самоконтрол за видът обект ( ние изработваме тези документи ).
6. След , като изпълните всичко това трябва да податете следните документи в ОДБХ (областна дирекция по безопасност на храните ) , която е към БАБАХ (българска агенция по безопасност на храните ) :
- Решението за регистрацията на фирмата , издадено от Агенцията по вписвания - копие;
-Договор за наем или документ за собственост - копие ;
- Заявление по образец - попълва се в ОДБХ , като и бланката се взема от там ;
-Документ за платена държавна такса - 34 лв. за нов обект и 21 лв, за пререгистрация , заплаща се в ОДБХ или в банков клон.
След , като подадете документите , комисия от ОДБХ идва на проверка , като проверява , хигиенните условия , устройството на помещенията и НАССР системата и системата за самоконтрол . Ако всичко е съобразно нормативните изисквания се издава удоостоверение за регистрация и Вие можете веднага след проверката да започнете работа .
Ние извършваме консултации , относно устройството на помещенията и хигиенните изисквания , съобразно групите храни , които се предлагат , а също изработаме НАССР системи и системи за самоконтрол . Ако желаете обадете на тел.0988357062 или ни пишете на имейл :valya_7406@abv.bg За услугите издаваме фактури . По телефона консултациите са безплатни .
След , като започнете работа трябва да се обърнете към служба към трудова медицина и към службата за пожарна безпоасност, а също и да подадете копие на Удостоверението за регистрация , издадено от ОДБХ , копие на фирменото решение от Агенцията по вписвания и договора за наем или документът за собственост , в районното кметство .
За повече информация , винаги можете да ни питате на посоченият телефон и на посоченият имейл .
Търсене
Най-четени
1. radostinalassa
2. zahariada
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. sparotok
9. planinitenabulgaria
10. tota
11. bezistena
12. getmans1
13. missana
14. bosia
2. zahariada
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. sparotok
9. planinitenabulgaria
10. tota
11. bezistena
12. getmans1
13. missana
14. bosia
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. ambroziia
8. vidima
9. bojil
10. milena6
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. ambroziia
8. vidima
9. bojil
10. milena6
Най-активни
1. geraltofrivia
2. sarang
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. rosiela
8. bateico
9. iw69
10. djani
2. sarang
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. rosiela
8. bateico
9. iw69
10. djani