Разработване на Система за Самоконтрол (ССК), НАССР Система (ХАСЕП Система) и Мониторингова Програма (МП) за всеки търговски обект за складиране, търговия, приготвяне или предлагане на храни, като например:
- заведение за обществено хранене;
- хранителен магазин;
- павилион за храни;
- магазин за био храни;
- склад за храни;
- баничарница;
- пекарна;
- бърза закуска;
- дюнер;
- скара;
- кафе сладкарница;
- цех за производство на храни;
- други обекти за предлагане и приготвяне на храни.
Извършваме безплатни консултации и даваме информация относно изискванията за регистрация в Агенцията по Храните на различните видове търговски обекти за храни, като отговаряме на въпроси свързани с устройството на помещенията, съгласно нормативните изисквания за храните, както и на въпроси относно изготвянето на необходимите за регистрация документи.
Ние ще ви запознаем на достъпен език и без никакви такси с всички изисквания на Закона за Храните и наредбите към него.
Предлаганите от колектива ни професионално разработени системи съдържат конкретни данни за всеки различен търговски обект и при необходимост могат да се изготвят в рекордно кратки срокове.
За контакти:
В. Бойчева: 0988 357 062.
Р. Желязков: 0887 360 354.
Имейл: valya.konsult@gmail.com
Постинги в блога от 06.05.2014 г.
06.05.2014 18:27 -
Консултации за откриване на хранителен обект
Съгласно нормативните изисквания на националното и Европейското законодателство за да се регистрира обект за храни трябва да са осигурени специфични изисквания ,в зависимост от групите храни, които ще се предлагат и вида на обекта.
Ако имате въпроси питайте !
Най - често задаваните въпроси са следните:
Какви документи за необходими за да регистрирам обект за храни ?
1. Документ от Агенцията по вписвания ,удостоверяващ регистрацията на фирмата;
2. Договор за наем или документ за собственост;
3. Смяна на статута в съответната община ,ако това е необходимо.
Първоначално ,трябва да регистрирате фирма .
След това да намерите подходящо помещение или да го преустройте ако е необходимо .Ако помещението е под наем ,хазяите ви трябва да са съгласни ако се налагат конструктивни ремонтни дейнсти.
Задължително проверете в съответната община какъв статут има обекта .Ако няма статут за обекта , за който искате да го използвате трябва да подадете документи за смяна на статута .
Това понякога отнема време , зависи от населеното място .
Какви документи са необходими да се подадат в Агенцията по храните ?
Към Агенцията по храните има 28-ем ОДБХ -та, които се намират в областните градове и някой общински градове.
Документи се подават в завсимост от местонахождението на обекта ,в съответното ОДБХ .
Необходимите документи са следните:
1. Заявление за регистрация по образец от ОДБХ;
2.Договор за наем или документ за собственост ;
3. Документ за платена държавна такса - 34 лв. за нов обект или 20 лв. за пререгистрация или сезонен обект;
Таксата се плаща в касата на съответното ОДБХ или по банков път по сметката на съответното ОДБХ.
Задължително при попълване на заявлението си пишете и телефона и точен адрес на обекта .
Какви документи са необходими за регистрация на заведение ?
1. При проверката трябва да имате разработени :НАССР система, Система за самоконтрол и ТД ако е прозиводство ,които са свързани с безопасността на храните .
1.1. НАССР- система за анализ и контрол на критично контролните точки ;
1.2.Система за самоконтрол - свързана с добрите търговски и добрите хигиенни практики;
1.3.ТД- технологична документация .
За различните видове обекти се изисква задължително Система за самоконтрол (ССК) и само за някой видове и НАССР или процедури по НАССР иТД .Документите трябва да се представят при проверката .
Съгласно номенклатурата на БАБХ , обектите се делят на :
-обекти за обществено хранене;
-обекти за търговия с храни;
-обекти за производство на храни;
Обектите за обществено хранене биват следните видове:
- Ресторанти с национална,чуждестранна кухня,специализирани и др.(ССК и НАССР):
-Бистро ( ССК и НАССР);
-Бирария (ССК и НАССР);
-Пицария (ССК и НАССР);
-Бърза закуска (ССК и НАССР);
-Бързо хранене (ССК и НАССР);
-Столове :ученически, работнически ,студентски и др.(ССК и НАССР)
- Баничарница (ССК и НАССР)
-Пекарна (ССК и НАССР);
-Снек-бар (ССК и НАССР);
-Кафе- аператив ( ССК и процедури по НАССР);
-Кафене (ССК);
-Кафе - сладкарница (ССК и процедури по НАССР);
-Сладкарница (ССК и процедури по НАССР);
-Кафетерия(ССК );
-Чайна (ССК);
-Барове,питейни -пиано бар, нощен бар, бар басейн и др.(ССК);
-Бюфети,павилиони ,каравани с приготвяне на храни (ССК и процедури по НАССР);
Обектите за търговия с храни са следните:
- Смесен магазин затърговия с храни и нехранителни стоки (ССК и процедури по НАССР ако има топла точка );
-Смесен магазин затърговия с няколко групи храни (ССК и процедури по НАССР ако има топла точка);
-Супермаркет (ССК и процедури по НАССР);
-Хипермаркет (ССК и НААСР):
- Специализирани магазини за месо , риба ,хляб и хлебни и др.(ССК и процедури по НАССР);
- Магазин за плод и зеленчук ( ССК);
- Павилион за търговия с храни (ССК);
-Щанд за храни (ССК);
- Склад за търговия на дребно с храни от неживотински продукти (ССК);
- Склад за търговия на едро и дребно с храни от неживотински произход (ССК и процедури по НАССР);
-Склад за търговия на едро с храни от неживотински произход ( ССК и процедури по НАССР):
- Склад за търговия на дребно и едро с храни от животниски и неживотински произход (ССК и процедури по НАССР);
-Склад затърговия на едро с храни от животинси и неживотински произход (ССК и процедури по НАССР);
Обекти за производство на храни:
- Обект за производство на трайни и нетрайни сладкарски изделия (ССК,НАССР,ТД);
-Обект за производство на безалкохолни напитки (ССК,НАССР ТД);
-Обект за прозиводство на боза (ССК, НАССР ,ТД);
-Обект за производство на сандвичи (ССК, НАССР ,ТД);
-Обект за пакетиране на храни( ССК, НАССР,ТД);
-Обект за производство на консерви (ССК,НАССР,ТД);
-Кетъринг (ССК, НАССР, ТД);
-Обект за печене и пакетиране на ядки и маслодайни семена (ССК, НАССР,ТД);
- Транжорни (ССК,НАССР, ТД;)
-Колбасарски цехове (ССК, НАССР ,ТД)
-Мандра (ССК.НАССР,ТД);
НАССР системата и системата за самоконтрол за всеки обект е специфична и за това трябва да се разработи от компетентни лица, запознати с материята.
Специалистите по НАССР обучават също и персонала за това,как да спазват нормативните изисквания , касаещи храните ,а също и как да попълват документацията .
За повече информация запитвания се приемат тук или на тел.:
0988 357 062
Ако имате въпроси питайте !
Най - често задаваните въпроси са следните:
Какви документи за необходими за да регистрирам обект за храни ?
1. Документ от Агенцията по вписвания ,удостоверяващ регистрацията на фирмата;
2. Договор за наем или документ за собственост;
3. Смяна на статута в съответната община ,ако това е необходимо.
Първоначално ,трябва да регистрирате фирма .
След това да намерите подходящо помещение или да го преустройте ако е необходимо .Ако помещението е под наем ,хазяите ви трябва да са съгласни ако се налагат конструктивни ремонтни дейнсти.
Задължително проверете в съответната община какъв статут има обекта .Ако няма статут за обекта , за който искате да го използвате трябва да подадете документи за смяна на статута .
Това понякога отнема време , зависи от населеното място .
Какви документи са необходими да се подадат в Агенцията по храните ?
Към Агенцията по храните има 28-ем ОДБХ -та, които се намират в областните градове и някой общински градове.
Документи се подават в завсимост от местонахождението на обекта ,в съответното ОДБХ .
Необходимите документи са следните:
1. Заявление за регистрация по образец от ОДБХ;
2.Договор за наем или документ за собственост ;
3. Документ за платена държавна такса - 34 лв. за нов обект или 20 лв. за пререгистрация или сезонен обект;
Таксата се плаща в касата на съответното ОДБХ или по банков път по сметката на съответното ОДБХ.
Задължително при попълване на заявлението си пишете и телефона и точен адрес на обекта .
Какви документи са необходими за регистрация на заведение ?
1. При проверката трябва да имате разработени :НАССР система, Система за самоконтрол и ТД ако е прозиводство ,които са свързани с безопасността на храните .
1.1. НАССР- система за анализ и контрол на критично контролните точки ;
1.2.Система за самоконтрол - свързана с добрите търговски и добрите хигиенни практики;
1.3.ТД- технологична документация .
За различните видове обекти се изисква задължително Система за самоконтрол (ССК) и само за някой видове и НАССР или процедури по НАССР иТД .Документите трябва да се представят при проверката .
Съгласно номенклатурата на БАБХ , обектите се делят на :
-обекти за обществено хранене;
-обекти за търговия с храни;
-обекти за производство на храни;
Обектите за обществено хранене биват следните видове:
- Ресторанти с национална,чуждестранна кухня,специализирани и др.(ССК и НАССР):
-Бистро ( ССК и НАССР);
-Бирария (ССК и НАССР);
-Пицария (ССК и НАССР);
-Бърза закуска (ССК и НАССР);
-Бързо хранене (ССК и НАССР);
-Столове :ученически, работнически ,студентски и др.(ССК и НАССР)
- Баничарница (ССК и НАССР)
-Пекарна (ССК и НАССР);
-Снек-бар (ССК и НАССР);
-Кафе- аператив ( ССК и процедури по НАССР);
-Кафене (ССК);
-Кафе - сладкарница (ССК и процедури по НАССР);
-Сладкарница (ССК и процедури по НАССР);
-Кафетерия(ССК );
-Чайна (ССК);
-Барове,питейни -пиано бар, нощен бар, бар басейн и др.(ССК);
-Бюфети,павилиони ,каравани с приготвяне на храни (ССК и процедури по НАССР);
Обектите за търговия с храни са следните:
- Смесен магазин затърговия с храни и нехранителни стоки (ССК и процедури по НАССР ако има топла точка );
-Смесен магазин затърговия с няколко групи храни (ССК и процедури по НАССР ако има топла точка);
-Супермаркет (ССК и процедури по НАССР);
-Хипермаркет (ССК и НААСР):
- Специализирани магазини за месо , риба ,хляб и хлебни и др.(ССК и процедури по НАССР);
- Магазин за плод и зеленчук ( ССК);
- Павилион за търговия с храни (ССК);
-Щанд за храни (ССК);
- Склад за търговия на дребно с храни от неживотински продукти (ССК);
- Склад за търговия на едро и дребно с храни от неживотински произход (ССК и процедури по НАССР);
-Склад за търговия на едро с храни от неживотински произход ( ССК и процедури по НАССР):
- Склад за търговия на дребно и едро с храни от животниски и неживотински произход (ССК и процедури по НАССР);
-Склад затърговия на едро с храни от животинси и неживотински произход (ССК и процедури по НАССР);
Обекти за производство на храни:
- Обект за производство на трайни и нетрайни сладкарски изделия (ССК,НАССР,ТД);
-Обект за производство на безалкохолни напитки (ССК,НАССР ТД);
-Обект за прозиводство на боза (ССК, НАССР ,ТД);
-Обект за производство на сандвичи (ССК, НАССР ,ТД);
-Обект за пакетиране на храни( ССК, НАССР,ТД);
-Обект за производство на консерви (ССК,НАССР,ТД);
-Кетъринг (ССК, НАССР, ТД);
-Обект за печене и пакетиране на ядки и маслодайни семена (ССК, НАССР,ТД);
- Транжорни (ССК,НАССР, ТД;)
-Колбасарски цехове (ССК, НАССР ,ТД)
-Мандра (ССК.НАССР,ТД);
НАССР системата и системата за самоконтрол за всеки обект е специфична и за това трябва да се разработи от компетентни лица, запознати с материята.
Специалистите по НАССР обучават също и персонала за това,как да спазват нормативните изисквания , касаещи храните ,а също и как да попълват документацията .
За повече информация запитвания се приемат тук или на тел.:
0988 357 062
Търсене
Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. deathmetalverses
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. deathmetalverses
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69