Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Разработване на Система за Самоконтрол (ССК), НАССР Система (ХАСЕП Система) и Мониторингова Програма (МП) за всеки търговски обект за складиране, търговия, приготвяне или предлагане на храни, като например: - заведение за обществено хранене; - хранителен магазин; - павилион за храни; - магазин за био храни; - склад за храни; - баничарница; - пекарна; - бърза закуска; - дюнер; - скара; - кафе сладкарница; - цех за производство на храни; - други обекти за предлагане и приготвяне на храни. Извършваме безплатни консултации и даваме информация относно изискванията за регистрация в Агенцията по Храните на различните видове търговски обекти за храни, като отговаряме на въпроси свързани с устройството на помещенията, съгласно нормативните изисквания за храните, както и на въпроси относно изготвянето на необходимите за регистрация документи. Ние ще ви запознаем на достъпен език и без никакви такси с всички изисквания на Закона за Храните и наредбите към него. Предлаганите от колектива ни професионално разработени системи съдържат конкретни данни за всеки различен търговски обект и при необходимост могат да се изготвят в рекордно кратки срокове. За контакти: В. Бойчева: 0988 357 062. Р. Желязков: 0887 360 354. Имейл: valya.konsult@gmail.com
Автор: tanya123 Категория: Бизнес
Прочетен: 620196 Постинги: 134 Коментари: 1
Постинги в блога от 06.05.2014 г.
Съгласно нормативните изисквания на националното и Европейското законодателство за да се регистрира обект за храни трябва да са осигурени специфични изисквания ,в зависимост от групите храни, които ще се предлагат и вида на обекта.
Ако имате въпроси питайте ! 

Най - често задаваните въпроси са следните:

  Какви документи за необходими за  да регистрирам  обект за храни ?

1. Документ от Агенцията по вписвания ,удостоверяващ регистрацията на фирмата;

2. Договор за наем или документ за собственост;

3. Смяна на статута в съответната община ,ако това е необходимо.

Първоначално ,трябва да регистрирате фирма .
След това да намерите подходящо помещение или да  го преустройте ако е необходимо .Ако помещението е под наем ,хазяите ви трябва да са съгласни ако се налагат конструктивни ремонтни дейнсти.
Задължително проверете в съответната община какъв статут има обекта .Ако няма статут за обекта , за който искате да го използвате трябва да подадете документи за смяна на статута .
Това понякога отнема време , зависи от населеното място . 

Какви документи са необходими да се подадат в Агенцията по храните ?

Към Агенцията по храните има 28-ем ОДБХ -та, които се намират в областните градове  и някой общински градове.
Документи се подават в завсимост от местонахождението на обекта ,в съответното ОДБХ  .

Необходимите документи са следните:

1. Заявление за регистрация по образец от ОДБХ;

2.Договор за наем или документ за собственост ;

3. Документ за платена  държавна такса  - 34 лв. за нов обект или 20 лв. за пререгистрация или сезонен обект;

Таксата се плаща в касата на съответното ОДБХ или по банков път по сметката на съответното ОДБХ.
Задължително при попълване на заявлението си пишете и телефона  и точен адрес на обекта .

Какви документи са необходими за регистрация на заведение ?
1. При проверката трябва да имате разработени :НАССР система,  Система за самоконтрол  и ТД ако е прозиводство ,които са свързани с безопасността на храните .

1.1. НАССР- система за анализ и контрол на критично контролните точки ;

1.2.Система за самоконтрол - свързана с добрите търговски и добрите  хигиенни практики;

1.3.ТД- технологична документация .

За различните видове обекти се изисква задължително Система за самоконтрол (ССК) и само за някой видове и НАССР или  процедури по НАССР иТД .Документите трябва да се представят при проверката .

 Съгласно номенклатурата  на БАБХ , обектите се делят на :
-обекти за обществено хранене;
-обекти за търговия с храни;
-обекти за производство на храни;

Обектите за обществено хранене биват следните видове:

- Ресторанти с национална,чуждестранна кухня,специализирани и др.(ССК и НАССР):
-Бистро ( ССК и НАССР);
-Бирария (ССК и НАССР);
-Пицария (ССК и НАССР);
-Бърза закуска (ССК и НАССР);
-Бързо хранене (ССК и НАССР);
-Столове :ученически, работнически ,студентски и др.(ССК и НАССР)
- Баничарница (ССК и НАССР)
-Пекарна (ССК и НАССР);
-Снек-бар (ССК и НАССР);
-Кафе- аператив ( ССК и процедури по НАССР);
-Кафене (ССК);
-Кафе - сладкарница (ССК и процедури по НАССР);
-Сладкарница (ССК и процедури по НАССР);
-Кафетерия(ССК );
-Чайна (ССК);
-Барове,питейни -пиано бар, нощен бар, бар басейн и др.(ССК);
-Бюфети,павилиони ,каравани с приготвяне на храни (ССК и процедури по НАССР);

Обектите за търговия с храни са следните:

- Смесен магазин затърговия с храни и нехранителни стоки (ССК и процедури по  НАССР ако има топла точка );
-Смесен магазин затърговия с няколко групи храни (ССК и процедури по НАССР ако има топла точка);
-Супермаркет (ССК и процедури по НАССР);
-Хипермаркет (ССК и НААСР):
- Специализирани магазини за месо , риба ,хляб и хлебни и др.(ССК и процедури по НАССР);
- Магазин за плод и зеленчук ( ССК);
- Павилион за търговия с храни (ССК);
-Щанд за храни (ССК); 
- Склад за търговия на дребно с храни от неживотински продукти (ССК);
- Склад за търговия на едро и дребно с храни от неживотински произход (ССК  и процедури по НАССР);
-Склад за търговия на едро с храни от неживотински произход ( ССК и процедури по НАССР):
- Склад за търговия на дребно и едро с храни от животниски и неживотински произход (ССК и процедури по НАССР);
-Склад затърговия на едро с храни от животинси и неживотински произход (ССК и процедури по НАССР);

Обекти за производство на храни:

- Обект за производство на трайни и нетрайни сладкарски изделия (ССК,НАССР,ТД);
-Обект за производство на безалкохолни напитки (ССК,НАССР ТД);
-Обект за прозиводство на боза (ССК, НАССР ,ТД);
-Обект за производство на сандвичи (ССК, НАССР ,ТД);
-Обект за пакетиране на храни( ССК, НАССР,ТД);
-Обект за производство на консерви (ССК,НАССР,ТД);
-Кетъринг (ССК, НАССР, ТД);
-Обект за печене и пакетиране на ядки и маслодайни семена (ССК, НАССР,ТД);
- Транжорни (ССК,НАССР, ТД;)
-Колбасарски цехове (ССК, НАССР ,ТД)
-Мандра (ССК.НАССР,ТД);


НАССР системата и системата за самоконтрол за всеки обект е специфична и за това трябва да се разработи  от компетентни лица, запознати с материята.
Специалистите  по НАССР обучават също и персонала за това,как да спазват нормативните изисквания , касаещи храните ,а също и как да попълват документацията .

За повече информация запитвания се приемат тук или на тел.:
0988 357 062 
 
Категория: Бизнес
Прочетен: 12581 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 07.10.2014 11:21
Търсене

За този блог
Автор: tanya123
Категория: Бизнес
Прочетен: 620196
Постинги: 134
Коментари: 1
Гласове: 32
Календар
«  Май, 2014  >>
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031