Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Разработване на Система за Самоконтрол (ССК), НАССР Система (ХАСЕП Система) и Мониторингова Програма (МП) за всеки търговски обект за складиране, търговия, приготвяне или предлагане на храни, като например: - заведение за обществено хранене; - хранителен магазин; - павилион за храни; - магазин за био храни; - склад за храни; - баничарница; - пекарна; - бърза закуска; - дюнер; - скара; - кафе сладкарница; - цех за производство на храни; - други обекти за предлагане и приготвяне на храни. Извършваме безплатни консултации и даваме информация относно изискванията за регистрация в Агенцията по Храните на различните видове търговски обекти за храни, като отговаряме на въпроси свързани с устройството на помещенията, съгласно нормативните изисквания за храните, както и на въпроси относно изготвянето на необходимите за регистрация документи. Ние ще ви запознаем на достъпен език и без никакви такси с всички изисквания на Закона за Храните и наредбите към него. Предлаганите от колектива ни професионално разработени системи съдържат конкретни данни за всеки различен търговски обект и при необходимост могат да се изготвят в рекордно кратки срокове. За контакти: В. Бойчева: 0988 357 062. Р. Желязков: 0887 360 354. Имейл: valya.konsult@gmail.com
Автор: tanya123 Категория: Бизнес
Прочетен: 620294 Постинги: 134 Коментари: 1
Постинги в блога от 08.11.2014 г.
 За да регистрирате обект: бърза закуска е необходимо следното:
1.Да регистрирате фирма;

2.Да наемете или да обособите подходящо помещение, което да има осигурени следните условия  :
  • складова площ;
  • подготвителни площи (мивка с течаща топла и студена вода и работен плот)-броя на подготвителните площи зависи от храните,които ще се приготвят в обекта;
  • хигиенна мивка- за измиване на работната посуда и измиване ръцете на персонала;
  • умивалня за трапезната посуда(посудата,в която се сервира храната)-може да се използва миялна машина или трябва да има тригнездна умивалня. Това е изискване само ако храната се сервира в порцеланова или стъклена посуда;
  • санитарно битов кът със санитатен възел;
  • търговска част.
Оборудването е в зависимост от асортимента и технологията за приготвяне на храните. Повърхностите на поа стените , таваните и тези които влизат в контакт с храните трябва да позволяват почистване , измиване и дезинфекция ( дезинфекцията е на работните повърхности и пода).
3. Да имате разработена НАССР система и система за самоконтрол. Ние изработваме тези документи професионално, на достъпни цени и в кратки срокове.

4.Подаване на документи в ОДБХ :
-Решението за фирмата,издадено от Агенцията по вписвания (копие);
-Договор за наем или документ за собственост (копие);
-Заявление по образец (попълва се в ОДБХ и бланката се взема от там);
-Документ за платена държавна такса от 34лв.или 21лв.Заплаща се в ОДБХ или в банков клон.

След като подадете документи в ОДБХ ,комисия извършва  проверка .Проверява се материалната база и документите- НАССР системата и системата за самоконтрол . При констатиране на пълни съответствия Ви се издава Удостоверение за регистрация и можете да започнете работа.
След като започнете работа трябва да се обърнете към служба по трудова медицина (ние можем да Ви насочим)и към службата за пожарна безопасност.
За повече информация може да се обадете на посочения тел.0988357062 или ни пишете на имейл  адреса,посочен в блога, или чрез формата за запитване тук.


Категория: Бизнес
Прочетен: 1422 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 08.11.2014 22:28
Търсене

За този блог
Автор: tanya123
Категория: Бизнес
Прочетен: 620294
Постинги: 134
Коментари: 1
Гласове: 32
Календар
«  Ноември, 2014  >>
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930