Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Разработване на Система за Самоконтрол (ССК), НАССР Система (ХАСЕП Система) и Мониторингова Програма (МП) за всеки търговски обект за складиране, търговия, приготвяне или предлагане на храни, като например: - заведение за обществено хранене; - хранителен магазин; - павилион за храни; - магазин за био храни; - склад за храни; - баничарница; - пекарна; - бърза закуска; - дюнер; - скара; - кафе сладкарница; - цех за производство на храни; - други обекти за предлагане и приготвяне на храни. Извършваме безплатни консултации и даваме информация относно изискванията за регистрация в Агенцията по Храните на различните видове търговски обекти за храни, като отговаряме на въпроси свързани с устройството на помещенията, съгласно нормативните изисквания за храните, както и на въпроси относно изготвянето на необходимите за регистрация документи. Ние ще ви запознаем на достъпен език и без никакви такси с всички изисквания на Закона за Храните и наредбите към него. Предлаганите от колектива ни професионално разработени системи съдържат конкретни данни за всеки различен търговски обект и при необходимост могат да се изготвят в рекордно кратки срокове. За контакти: В. Бойчева: 0988 357 062. Р. Желязков: 0887 360 354. Имейл: valya.konsult@gmail.com
Автор: tanya123 Категория: Бизнес
Прочетен: 620315 Постинги: 134 Коментари: 1
Постинги в блога от 30.10.2014 г.
В настоящем има интерес за откриване на обекти за търговия със здравословни храни.
Хората започнаха да обръщат внимание на храните с които се хранят и все повече да предпочитат здравословни храни . Консумацията на здравословни храни не винаги излиза по - скъпо от консумацията на храни богати на мазнини , въглехидрати , консерванти и т. н. Например една ябълка е на цената на една шокоадова вафла , а листниковите зеленчуци и кореноплодните ( моркови , картофи и др.) са на стойност много по - ниска от цената на месото.

Какво е необходимо за да регистрирате обект за предлагане и приготвяне  на фрешове и други здравословни храни;

Ако желаете да приготвяте фрешове е необходимо да разполагате със следните помещения и условия:
- складова площ ;
- подготвителна площ , оборудвана с мивка и работен плот;
- мивка с течаща топла и студена вода за измиване на работната посуда;
- мивка и миялна машина , ако соковете се предлагат в стъклена или порцеланова посуда ; ;
-санитарно битов кът със санитарен възел ;
- шкаф за съхранение на препаратите за почистване ;
- гардероб за съхранение на личното облекло и вещи на персонала ;
-търговска част .

Ако искате да приготвяте продукти със сушени плодове ,ядки и др.  трябва да имате още един подготвителен кът.
Ако искате да правите разнос , трябва да имате помещение за опаковките, кът за пакетиране , бутилиране и етикетиране, пмещение или обособен кът за съхранение на готовите продукти ( ако се налага ) , транспортни средства , отговярящи на хигиенните изисквания .

За регистрация в ОДБХ е необходимо да имате разработени НАССР система , система за самоконтрол , технологична документация , мониторингова програма ( ако иама разнос .Цената се определя от капацитета и асортимента , който се предлага . Ние изработваме необходимите документи професионално .

В следващите публикации ще прдстваим информация за изискванията за приготвяне на други видове здравословни храни .Следете нашият блог , а ако имате въпроси обадеде се на посоченият телефон или ни пишете тук или на имейл . :)

За контакти тел: 0988357062
valya.konsult@gmail.com


Категория: Бизнес
Прочетен: 1957 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 03.03.2015 00:51
Търсене

За този блог
Автор: tanya123
Категория: Бизнес
Прочетен: 620315
Постинги: 134
Коментари: 1
Гласове: 32
Календар
«  Октомври, 2014  >>
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031