Постинг
08.07.2014 17:43 -
Изисквания за регистрация на Бистро
Автор: tanya123
Категория: Бизнес
Прочетен: 6145 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 24.01.2016 16:43
Прочетен: 6145 Коментари: 0 Гласове:
0
Последна промяна: 24.01.2016 16:43
Поради многобройните въпроси, относно необходимите изисквания за регистрация на бистро Ви предоставяме следната информация:
Необходими помещения:
**********************************
Не трябва да се пресичат пътищата за снабдяване, мръсна посуда, чиста посуда с храна и отпадъци. Всеки работещ в обекта трябва да има лични здравни книжки и осигурено работно облекло. За дезинфекция на работните повърхности, пода и съдовете (ако няма миялна машина) се осигуряват дезинфекционни препарати и миещи препарати. Има препарати, съчетаващи и миещ и дезинфекционен ефект .
Препаратите за измиване и дезинфекция се съхраняват в отделен шкаф, който е плътнозатварящи се врати, а инвентара в санитарния възел или в изолирана за целта площ. Не се допуска съвместно съхранение на инвентара и препаратите съвместно с храните!
Необходими документи, които трябва да се подадат в ОДБХ:
1. Заявление по образец , в което декларирате, че имате разработени системи за безопасност на храните (НАССР и Система за самоконтрол) и , че обекта отговаря на хигиенните изисквания;
2. Копие на документа от Агенцията по вписвания ;
3. Договор за наем или документ за собственост - копие .
4. Документ за платена държавна такса - 34 лв.
Поръчките изпълняваме от 3 до 7 календарни дни .
Ако имате допълнително въпроси , пишете ни или се обадете на телефон:
0988 357 062- Валя Бойчева
Необходими помещения:
**********************************
- Складово помещение - обоудвано с рафтове, стелажи, скари и хладилни съоръжения. В зависимост от капацитета може да имате и повече от едно складово помещение.
- Подготвителни площи за птиче месо, червени меса (свинско, телешко и др.), зеленчуци, яйца, риба; пици (само ако се предлагат пици). Всяка подготвителна площ трябва да е оборудвана с мивка с течаща топла и студена вода, работен плот и работен инвентар.
- Топла кухня - оборудвана с фурни, фритюрници, скари и други уреди за приготвяне на храни, работни плотове и хладилни съоръжения за заготовки. В топлата кухня трябва да има мивка с по- голямо корито за измиване на кухненската посуда (тигани, тенджери, тави и др.).
- Умивалня за трапезна посуда- оборудвана с една мивка и миялна машина или две мивки (за измиване, дезинфекция и изплакване);
- Санитарно - битов кът, оборудван с гардероб, закачалки и други пособия за съхранение на личното облекло и вещи на персонала;
- Санитарен възел за персонала - оборудван с мивка с течаща топла и студена вода, тоалетна личния, ефективно промивно устройство.Санитарният възел трябва да е с предверие , ако вратата се отваря в помещение, в което се борави с храни. Санитарният възел може да е един за персонала и посетителите ако персонала е до 5 човека.
- Търговска зала - оборудвана с маси, столове или сепарета.
Не трябва да се пресичат пътищата за снабдяване, мръсна посуда, чиста посуда с храна и отпадъци. Всеки работещ в обекта трябва да има лични здравни книжки и осигурено работно облекло. За дезинфекция на работните повърхности, пода и съдовете (ако няма миялна машина) се осигуряват дезинфекционни препарати и миещи препарати. Има препарати, съчетаващи и миещ и дезинфекционен ефект .
Препаратите за измиване и дезинфекция се съхраняват в отделен шкаф, който е плътнозатварящи се врати, а инвентара в санитарния възел или в изолирана за целта площ. Не се допуска съвместно съхранение на инвентара и препаратите съвместно с храните!
Необходими документи, които трябва да се подадат в ОДБХ:
1. Заявление по образец , в което декларирате, че имате разработени системи за безопасност на храните (НАССР и Система за самоконтрол) и , че обекта отговаря на хигиенните изисквания;
2. Копие на документа от Агенцията по вписвания ;
3. Договор за наем или документ за собственост - копие .
4. Документ за платена държавна такса - 34 лв.
Поръчките изпълняваме от 3 до 7 календарни дни .
Ако имате допълнително въпроси , пишете ни или се обадете на телефон:
0988 357 062- Валя Бойчева
Тагове:
Вълнообразно
Консултации за откриване на хранителен о...
НАССР и система за самоконтрол за кафе -...
НАССР и система за самоконтрол за обекти...
НАССР и система за самоконтрол за кафе -...
НАССР и система за самоконтрол за обекти...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
Най-четени
1. zahariada
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. zaw12929
10. hadjito
11. sparotok
12. bosia
13. getmans1
14. rosiela
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. zaw12929
10. hadjito
11. sparotok
12. bosia
13. getmans1
14. rosiela
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69