Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2018 20:00 - Андрей Слабаков: Няма трети пол! Педерастката мафия ни пробутва някакви джинджъри и други простотии
Автор: reader Категория: Новини   
Прочетен: 2679 Коментари: 2 Гласове:
-4

Последна промяна: 23.01.2018 20:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 – Г-н Слабаков, има ли основания да се претендира за трети пол и откъде идва това

попълзновение?

– Аз не съм хомофоб, имам много приятели хомосексуалисти. Това, че има някакви странни трети,
четвърти, пети пол, шести, колко са не ги знам, си е техен проблем. Най-лесно е третия пол да
наречем хермафродит. Има два биологични пола. Друг пол не се сещам. Който обича да носи
гащи и високи токчета, не е пол. Като иска, да си ги носи, само че да не ми обяснява как те ще имат  изключителни права, по-големи от тези на нормалните граждани. Носи си розовите гащи, никой не те спира. Ако е удобно, да не ги носиш в детска градина и да обясняваш, че това е нормално обаче.
Защото не е. Природата не търпи подобни неща. Какво значи трети пол, това са малоумия. В америка вече 60-70 пола измислиха. Няма такова понятие. Какви са тия „джинджъри” /б. р. прави каламбур с понятието „джендър”/. Джинджър значи джинджифил. Какви са тия джинджифилчета?!
Не желая емисари да бродят из училищата, да правят ролеви игри и да обясняват на децата, че са от неизвестен пол. Полът е известен – или са жени, или са мъже. Не обсъждаме тоталните изключения в света като хермафродитите – това са изключения в природата. Аз държа на някакви традиции и ценности.

– Според вас трябва ли да бъде ратифицирана Истанбулската конвенция?

– Тя е свързана с насилието над жени и съм съгласен, че това е недопустимо. Аз съм против всякакъв вид насилие – не само спрямо жени, но и над мъже, деца и пр. Това, че някой от не знам какъв пол се опитва да натъпче в този документ някакви простотии, е работа на педерастите от Европейския парламент. Които са огромно количество. За съжаление и от България има достатъчно много. Тоест, педерастката мафия се опитва да ми обясни как те са някакви висши създания и те ще променят природата на всичко на земята. Не можеш да я промениш, защото ти  не можеш да родиш.

– Да разбираме, че сте твърдо и против гей браковете и осиновяването на деца от гей двойки?

– Аз мисля, че в България няма да стане скоро това нещо. Нормално е детето да има мама и тате. И
ако може татко да е момченце, а мама да е момиченце. При еднополов брак детето на кого ще вика мамо и татко. Ще ви кажа един от любимите ми вицове: Отива едно дете при майка си и пита: „Мамо, как да те наричам?”. И майката вика – „Както всички – чичо Гошо”. Това е абсурд. Защото резултатът от другите връзки не довежда до деца. Затова не харесвам еднополовите бракове.
Бъдете си колкото искате извратени, така казва Петър Дънов. Да, той казва, че това е извращение,
може да му прочетете трудовете. А аз не смятам, че той е хомофоб. И прочетете Петър Димков, велик лечител, който има рецепта за лекуване на педерастия. Прочетете го, за да видите че това е заболяване. Нямам нищо против бъди какъвто искаш, но не ме занимайвай със себе си.

– Накъде отива светът, г-н Слабаков?

– Демокрацията се оказа нещо доста странно. Тоест, тук настъпи някаква тотална слободия, в която всички малцинства, без значение дали са по полов, религиозен или друг признак, имат повече от всички нормални хора. Извинявайте, ама това не е нормално. Те не могат да имат повече
Могат да имат само равни права. Нали знаеш, че ти, ако назначиш педераст на работа и го уволниш защото е некадърен, той веднага ще те обвини в дискриминация, че си го уволнил, защото е педераст а не защото е некадърен. Тоест цялата борба на хомосексуалистите в момента води до това, хората да се настройват против тях. Твоята сексуална ориентация не интересува абсолютно никого. Моята сексуална ориентация си е моята. Аз харесвам жени и нищо не мога да направя, това е положението
По същия начин е с хомосексуалистите – момченцата харесват мъже, а момиченцата момичета
си е тяхна работа, стига да са пълнолетни. Аз нямам проблеми с това нещо.

– А как ще коментирате истерията в Холивуд срещу сексуалното насилие, която взима
мащабите на зараза? Катрин Деньов например се обяви срещу новия „пуританизъм”…

– Мисля, че това е тотална простотия. Аз съм склонен да подкрепя Катрин Деньов за това, което
говори. Извинявайте, това е абсурд. Отива някой, когото случайно не са го взели да снима един филм, и веднага обяснява, че не го е направил този филм, защото някой от него е поискал някакви сексуални неща. Най-странното обаче е, че голяма част от тези
снимали с тези продуценти, което означава, че са им „бутнали”. Как така си снимал, пък сега – е сексуален тормоз. „Имаше една
аз много я исках и му дадох”. Ми ти си една проститутка бе, моето момиче! Или проститут, или там квито са. Защо не си казала
„Гледай си работата, не искам да играя в шибания ти филм” и довиждане. Едва ли не той те е насилил. Не, не те е насилил. Ти си отишла там, или отишъл, и като те викат, си готов на всичко, за да вземеш ролята. Ми като това са ти принципите, що плачеш
тогава. Той ти е поискал, като си много принципен, казваш: „Нама да ти дам” и край. Да, ама има още 100 човека на опашката, които ще „дадат”. Тоест, ти понеже вярваш, че друг ще му „бутне”, си готова на всичко. То така излиза. Във всичко това има нещо изключително грозно и лицемерно.
Как е възможно твоята кариера да бъде по-важна от това ти да бъдеш човек. Страшно ми паднаха в очите всичките. Няма бе,„Няма да играя” и край. Има някакъв вид морал. Когато отсъства – очевидно и у двете страни, какво отношение да взимам.
Иначе разбира се, че всяка жена се радва, когато някой мъж я харесва и по някакъв начин проявява внимание към нея. Познавам  жени, които казват: „Аз се радвам, че никой мъж не ми обръща внимание”. Те не са добре. И всеки мъж се радва, когато една жена го загледа така, че той да се зарадва. Не говоря за насилие, а за нормални човешки отношения.

интервю за ПИК

Автор: Вероника Йорданова

  image



Гласувай:
7



1. apostapostoloff - Е какво? Като са педали
24.01.2018 09:05
да не е@ат ли?
цитирай
2. tres1 - Пушилка
24.01.2018 11:02
Според мен цялата тази шумотевица и простотия не се появяват случайно. Явно някой иска по какъвто и да било начин да отклони вниманието на хората по света от истинските и насъщи проблеми - глад, бедност, мизерия, болести и т.н. Явно локалните конфликти и войни вече не вършат добра работа. Щом е така онова, което заслужават е нула внимание и пълно презрение ! Това което зависи от нас да го правим както трябва и както ни се иска - има традиции, нравствено-социални норми, култура, грамотност и възпитание на които трябва да се опрем. С две думи живей както искаш, но не за сметка другиму !
https://www.youtube/watch?time_continue=150&v=au9lHsw1RGM
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: reader
Категория: Новини
Прочетен: 4073206
Постинги: 2594
Коментари: 2696
Гласове: 2012
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031