Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. Виртуална духовна библиотека
2. Сайт на в-к "Лечител"
3. Природна медицина-сайтът на д-р Пашкулев
4. Бъди щастлив
5. Радиестезия, хомеопатия, пирамиди
6. Всичко за билките-първа част
7. Всичко за билките-втора част
8. Всичко за билките-трета част
9. Всичко за билките-четвърта част
10. Полезни съвети
11. Сайт с Художествени снимки от Карибите и Канада.
12. Сборен постинг на снимки от други държави-проект на Петя
13. снимки от Родопите-2 част-проект ня Джулия Бел
14. България в снимки-проект на julia13
15. Снимки от Пирин-проект на Джулия Бел
16. Какво сме дали на света
17. Снимки на планини в България-първа част-проект на Джулия Бел
18. Снимки от Рила-проект на Джулия Бел
19. снимки от планини в България-2 част-проект на Джулия Бел
20. снимки от градове и села в БГ-проект на Джулия Бел
21. Снимки от църкви и манастири в България, проект на Джулия Бел
22. Снимки от Родопите-проект на Джулия Бел
23. Снимки от света-мои постинги
24. Снимки от планини в България-проект на Джулия Бел-трета част
25. Снимки от градове и села-втора част-проект на Джулия Бел
26. Притча за скорпионите
27. Билколечение
28. билкосъбиране
Постинг
12.11.2018 20:33 - Десет години пиша в блог. бг, много или малко са това??
Автор: kasnaprolet9999 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13982 Коментари: 17 Гласове:
22

Последна промяна: 12.11.2018 23:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Тук ще намерите съдържанието на поздравителният ми постинг, който бях приготвила за вас,  но нямах техническата възможност  да публикувам от лаптопа си., а модераторите не е можаха да отстранят причината https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2085152361548133&id=100001601692108



Гласувай:
22



1. rustam - Не знам дали са много или малко,
12.11.2018 20:38
но през септември 2017 ти се закле да не публикуваш, докато не оправят "настройките" на Блог.бг. Е, "настройките" така и не ги оправиха, ама ти продължаващ да си пишеш. Тоест, дрънкаш празни приказки.
цитирай
2. kasnaprolet9999 - но през септември 2017 ти се закле да ...
12.11.2018 20:43
rustam написа:
но през септември 2017 ти се закле да не публикуваш, докато не оправят "настройките" на Блог.бг. Е, "настройките" така и не ги оправиха, ама ти продължаващ да си пишеш. Тоест, дрънкаш празни приказки.


Не виждаш ли, че постинга ми е празен.
цитирай
3. wonder - Няма значение малко или много е - ...
12.11.2018 20:47
Няма значение малко или много е - по-важното е, че те има!
Честит юбилей и комфортно пребиваване в блога! :)))
Щом е публикувано заглавието, ще успееш и с останалото.
цитирай
4. rustam - Виждам,
12.11.2018 20:47
kasnaprolet9999 написа:
rustam написа:
но през септември 2017 ти се закле да не публикуваш, докато не оправят "настройките" на Блог.бг. Е, "настройките" така и не ги оправиха, ама ти продължаващ да си пишеш. Тоест, дрънкаш празни приказки.


Не виждаш ли, че постинга ми е празен.

ама между септември 17 и този има и "пълни".
цитирай
5. wonder - Твоят блог е един от най-ползотв...
12.11.2018 20:52
Твоят блог е един от най-ползотворните и смислени блогове в блог.бг и един от малкото, които дават познание за най-прекрасните Дарове на Природата - билките.
Благодарение на теб в двора ми всяка година живеят Кализия, розмарин, тученица и др. чудесни растения, с които правя чудеса. ;)))
цитирай
6. barin - Много са, kasnaprolet9999. Щом ти ...
12.11.2018 20:59
Много са, kasnaprolet9999. Щом ти доставя удоволствие, пиши. Аз пиша от три години и половина и съм доволен от написаното досега и постигнатото. Моите неща се четат добре и няма негативна нагласа. По-добре да продължаваш, защото има много интересни неща при теб. Честито за 10-те години.
Поздрави!
цитирай
7. kasnaprolet9999 - но през септември 2017 ти се закле да ...
12.11.2018 21:07
rustam написа:
kasnaprolet9999 написа:
rustam написа:
но през септември 2017 ти се закле да не публикуваш, докато не оправят "настройките" на Блог.бг. Е, "настройките" така и не ги оправиха, ама ти продължаващ да си пишеш. Тоест, дрънкаш празни приказки.


Не виждаш ли, че постинга ми е празен.

ама между септември 17 и този има и "пълни".


Да, но се броят на пръсти, малко са в сравнение с това, което пишех преди. Върнаха някои опции та затова се реших да пиша чат пат, колкото да не ме забравите, но на теб явно не ти липсвам. Е, не мисля, че е задължително да бъда харесвана от всички, затова не ти се сърдя, че така ме посрещаш след няколкомесечно мълчание. Даже ми даваш стимул да запълня постинга:)))
цитирай
8. kasnaprolet9999 - Няма значение малко или много е - ...
12.11.2018 21:09
wonder написа:
Няма значение малко или много е - по-важното е, че те има!
Честит юбилей и комфортно пребиваване в блога! :)))
Щом е публикувано заглавието, ще успееш и с останалото.


Да, всеки ден влизам да видя, дали още го има блога и се успокоявам, че все още дишате, въпреки големите промени в настройките.
цитирай
9. hloris - Никак не са много,щом имаш своя кръг от приятели и читатели.
12.11.2018 21:09
Поздравления за годишнината от мен!
И си пиши,защото това,което публикуваш е толкова смислено и полезно на хората.
Билките...дар от природата за нашето лечение,а ние,с нашето невежество се тровим с тази химия.
Така че добре дошла,и пиши,ако чувстваш потребност от това,и за тези,които ти се радват.
Добре дошла!
пп.Липсва тортата да духнем свещичката! :)
цитирай
10. kasnaprolet9999 - Много са, kasnaprolet9999. Щом ти ...
12.11.2018 21:15
barin написа:
Много са, kasnaprolet9999. Щом ти доставя удоволствие, пиши. Аз пиша от три години и половина и съм доволен от написаното досега и постигнатото. Моите неща се четат добре и няма негативна нагласа. По-добре да продължаваш, защото има много интересни неща при теб. Честито за 10-те години.
Поздрави!


Аз стачкувам от доста време и съм намалила до минимум изявите си тук, затади промените в настройките в блога, но явно на Инвеститор му е все едно. Най смешното е, че някои хора във фейса си мислят, че правя реклама на блога, за да пълня касичката на Инвеститор и моята съответно. Не могат да повярват, че пиша за полза РОДУ. И цитирам билковите си постинги в албумите, които правя там, заради пълнота на информацията за полезните им свойства. Радвам се, че си четен и че ме разбираш.
цитирай
11. kasnaprolet9999 - Поздравления за годишнината от ...
12.11.2018 21:20
hloris написа:
Поздравления за годишнината от мен!
И си пиши,защото това,което публикуваш е толкова смислено и полезно на хората.
Билките...дар от природата за нашето лечение,а ние,с нашето невежество се тровим с тази химия.
Така че добре дошла,и пиши,ако чувстваш потребност от това,и за тези,които ти се радват.
Добре дошла!
пп.Липсва тортата да духнем свещичката! :)

Ами написах постинга от телефона си и там нямам снимка на торта. Тук имам, но не мога да публикувам, нещо бутона за публикуване е заял. Такива ми ти смешки, снощи го разбрах. Аз разбирам да съм се скъсала да публикувам, та да ми правят сечено някои тролчета, а аз от няколко месеца не съм писала. Както и да е, някой ден ще напълня постинга.
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Невена!
12.11.2018 21:32
Честито!
Човек пише от вътрешна потребност и от желание да сподели ,това което знае с другите! Не по задължение
Твоите материали са интересни, ангажират вниманието! Не се натрапваш с нещо неинтересно и непопулярно! Читателите го доказват, колкото и доа е съмнителен другаде броят им, предвид манипулирането му, ти не си от тези ,които се занимават с долнопробни неща! Сигурен съм, че те, читателите ти ,не са мъртви души, а реални хора!!

Продължавай!

Хубава вечер!
цитирай
13. kasnaprolet9999 - Честито! Човек пише от вътрешна ...
12.11.2018 21:47
leonleonovpom2 написа:
Честито!
Човек пише от вътрешна потребност и от желание да сподели ,това което знае с другите! Не по задължение
Твоите материали са интересни, ангажират вниманието! Не се натрапваш с нещо неинтересно и непопулярно! Читателите го доказват, колкото и доа е съмнителен другаде броят им, предвид манипулирането му, ти не си от тези ,които се занимават с долнопробни неща! Сигурен съм, че те, читателите ти ,не са мъртви души, а реални хора!!

Продължавай!

Хубава вечер!

Благодаря ти. Ако ми се оправи бутона "Публикувай", може да спретна нещо. Всъщност аз опитах и щеше да ви е интересно, но.....
цитирай
14. livi - Честит творчески юбилей! Твоят е ...
12.11.2018 22:35
Честит творчески юбилей! Твоят е най-смисления блог!
цитирай
15. kasnaprolet9999 - Честит творчески юбилей! Твоят е ...
12.11.2018 23:25
livi написа:
Честит творчески юбилей! Твоят е най-смисле(ния блог!

Благодаря.
цитирай
16. yuliya2006 - Десет години събираш съкровища ...
12.11.2018 23:51
Десет години събираш съкровища тук! Блога дава възможност да подредиш като книга постингите си за билки. Често влизам в твоя дом и чета, чета...

Джу
цитирай
17. dinkov - Динков
13.11.2018 03:20
Късно пролетта, кокиче цъфна,
усмихна се и каза на света:
- Дори и сега, красива съм е на,
нося доброта, пръскам светлина.

Поздрав
Ицко
цитирай
18. kasnaprolet9999 - Десет години събираш съкровища ...
13.11.2018 14:54
yuliya2006 написа:
Десет години събираш съкровища тук! Блога дава възможност да подредиш като книга постингите си за билки. Често влизам в твоя дом и чета, чета...

Джу

Така беше, вече блогът не дава такава възможност да събера новите си постинги на едно място. Това ме демотивира да пиша и напоследък рядко се изявявам. Ще си ме четеш във фейса. Там нямам проблем с публикуването, който и браузер да ползвам. Не ме карат да маркирам коли, пътни знаци, магазини и мостове, за да заслужа публикацията си. Всъщност това вече е весел спомен, защото като натисна бутон Публикувай нищо не се изкарва за маркиране, а постинга ми стои като паметник без надпис. Та така.
цитирай
19. kasnaprolet9999 - Късно пролетта, кокиче цъфна, у...
13.11.2018 14:56
dinkov написа:
Късно пролетта, кокиче цъфна,
усмихна се и каза на света:
- Дори и сега, красива съм е на,
нося доброта, пръскам светлина.

Поздрав
Ицко

Благодаря, чудесно си ме нарисувал.
цитирай
20. donchevav - Честит юбилей, мила Неви! Разгл...
13.11.2018 20:53
Честит юбилей, мила Неви! Разгледах във ФБ снимките, прочетох интересните текстове под тях - и си спомних онова време, когато ти публикуваше тук през няколко дни, а ние четяхме и питахме, и споделяхме - беше толкова хубаво! Разбирам огорчението ти и се възхищавам на принципната ти позиция. Така и никой не излезе да каже на кого с какво толкова пречеха опциите за форматиране, че ги орязаха - нищо не се промени, само блогът стана по-сив и скучен, а архивът е направо обезобразен. Разбирам и огорчението ти от отнетата възможност за събиране на всички публикации на едно място - за твоята дейност хипервръзката беше много важна. Мене лично капчата не ме притеснява толкова - но аз мога да публикувам, а ти казваш, че при тебе и това е проблем. Много съжалявам! Все пак се радвам, че отново си тук!
Много хубаво изживяване е било това под връх Мусала. Особено ми хареса алпийският лапад - изглежда по-къдрав и по-сочен от градинския. Прочетох малко повече и разбрах, че се използват само корените му. Жалко - толкова обичам чорбичка от лапад с прясно мляко, сиренце и масълце, много е диетична:)))
Поздрави с пожелание за още много подобнин възможности за среща с планината - и до стоте, и до повече:)))
Пък... не ни забравяй! Дано възможността да публикуваш ти се върне скоро! Прегръдка!
цитирай
21. kasnaprolet9999 - Честит юбилей, мила Неви! Разгл...
13.11.2018 22:43
donchevav написа:
Честит юбилей, мила Неви! Разгледах във ФБ снимките, прочетох интересните текстове под тях - и си спомних онова време, когато ти публикуваше тук през няколко дни, а ние четяхме и питахме, и споделяхме - беше толкова хубаво! Разбирам огорчението ти и се възхищавам на принципната ти позиция. Така и никой не излезе да каже на кого с какво толкова пречеха опциите за форматиране, че ги орязаха - нищо не се промени, само блогът стана по-сив и скучен, а архивът е направо обезобразен. Разбирам и огорчението ти от отнетата възможност за събиране на всички публикации на едно място - за твоята дейност хипервръзката беше много важна. Мене лично капчата не ме притеснява толкова - но аз мога да публикувам, а ти казваш, че при тебе и това е проблем. Много съжалявам! Все пак се радвам, че отново си тук!
Много хубаво изживяване е било това под връх Мусала. Особено ми хареса алпийският лапад - изглежда по-къдрав и по-сочен от градинския. Прочетох малко повече и разбрах, че се използват само корените му. Жалко - толкова обичам чорбичка от лапад с прясно мляко, сиренце и масълце, много е диетична:)))
Поздрави с пожелание за още много подобнин възможности за среща с планината - и до стоте, и до повече:)))
Пък... не ни забравяй! Дано възможността да публикуваш ти се върне скоро! Прегръдка!


Радвам се, че така добре ме разбираш, все едно аз съм го написала това, което ме е разочаровло тук. Съвсем скоро разбрах, че не мога да публикувам, защото не се и опитвах. Ножицата все повече се затяга, вече има значение и какъв браузер ползваш, ако е по-стара версия на Chroma, направо си свършена. Затова и не можах да публикувам постинга си. Ползвам Chromium, защото съм на LINUKS. Оказа се, че тук не върви вече, мога само да коментирам, да си влизам в блога, но не и да публикувам, странна работа. Модераторите ми писаха, че докато използвам този браузер не могат да ми помогнат за публикуване. Ползвам го за всичко останало в нета, само тук не става, какво да си мисля вече..
цитирай
22. planinitenabulgaria - Не е малко и постингите Ви са добри.
14.11.2018 12:23
Ориентировката Ви обаче към Путин и стремежът Ви към ОНД принизява всичко, сторено от Вас. Пътят ни трябва да бъде към Европа и културните държави по света, а не към държавите-идиоти, трън в очита на света. Те поразиха ценностната ни система, помогнала ни да се съхраним като народ по време на петвековноото турско иго, както го нарича Дядо Вазов. Поразената ни ценностна система по време на съветската окупация е най-голямата ни беда в настоящия момент и ако не я превъзмогнем, с България е свършено.
За тази кауза работят първотроловете на Путин в България, Нинова/Радев.
За постингите - брависимо!
цитирай
23. kasnaprolet9999 - Ориентировката Ви обаче към Путин и ...
14.11.2018 19:18
planinitenabulgaria написа:
Ориентировката Ви обаче към Путин и стремежът Ви към ОНД принизява всичко, сторено от Вас. Пътят ни трябва да бъде към Европа и културните държави по света, а не към държавите-идиоти, трън в очита на света. Те поразиха ценностната ни система, помогнала ни да се съхраним като народ по време на петвековноото турско иго, както го нарича Дядо Вазов. Поразената ни ценностна система по време на съветската окупация е най-голямата ни беда в настоящия момент и ако не я превъзмогнем, с България е свършено.
За тази кауза работят първотроловете на Путин в България, Нинова/Радев.
За постингите - брависимо!


Нещо не си доразбрал и това отдалеч си личи, към никакво ОНД не съм ориентирана, не съм ходила и на екскурзия там. Виж Путин е нещо различно в моите очи, много го уважавам затова, че оправи Русия. Тя бе стигнала до там, че Щатите й изпратиха помощи преди Путин да дойде на власт, забрави ли. Путин е мъжкар, каквото каже го прави, даже го прави и без да говори. Скорпион от горе до долу, как да не го обичам. Колкото до външната политика, няма държава, която да не гони своите интереси, а някои се набъркват и в чужди. Путин е добър за Русия, а на нас ни трябва някой като него, но българин, който да ни стабилизира.Аз не твърдя, че разбирам от политика, но това е моето усещане и не се стремя да го натрапвам на никой. Само дето с Пискова се сдърпахме преди време, ама тя ме захвана, а който настъпи скорпион няма как да не бъде ухапан.
Колкото до Европа и европейските цености, последните 20 г. съм работила за това да бъдем в Европейската общност, но ти няма как да го знаеш, въпреки че имаш претенции, че си наясно кой кой е. Харесвам твоите публикации за планинските ти походи, както и музикалните ти постинги, ама като почнеш да политиканстваш или д обсъждаш и плашиш блогърите ми идва да се скрия под юргана. Та така, добре е, че се изяснихме.
цитирай
24. ikra - Постингите ти винаги са впечатляващи!
12.12.2018 22:20
Добре че те има! Ти разнообразяваш блога с важната информация, от която всеки желаещ може да се възползва.
Бъди жива и здрава и да ни радваш още дълги години!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kasnaprolet9999
Категория: Лични дневници
Прочетен: 15297940
Постинги: 846
Коментари: 16439
Гласове: 41661
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031