Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2018 11:46 - Бубарка
Автор: emelika Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3423 Коментари: 7 Гласове:
18

Последна промяна: 29.08.2018 16:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ... Искам да положа пръст върху пулса на онези, които водят света към Истината. И да го следвам.  Много ли е дръзко?!

И кой знае защо ми се ще да отглеждам буби.  Дали защото болезнено крехката  и изненадващо издръжлива коприна ми прилича на любовта? Докато излиза от пашкула, бубата разрушава коприната, която е направила.  Затова бубарят трябва да избира между коприната и бубата. Един копринен шал е отнел живота на стотици буби.

Какво е моето присъствие на този свят – коприна или буба?  Или някъде в единството им?  Нямам съмнение, че съм 100% -ова буба, но преди да загина, трябва да създам копринената нишка. Затова ще се оттеглям в пашкула  или ще ставам  бубарка. Но последният  пашкул при всички положения ще бъде мой. Ще заспя там и ще отпътувам без да прегризвам копринените нишки. Желая те да имат особен отблясък.  Прошумолявайки  платното да излъчва чувствата ми  на любов към света и да разказва мислите ми, родени и съхранени в пашкула, където е намотавана нежност, къпана в сълзи...

Из „Монолози“



Тагове:   сълзи,   любов,   истина,   коприна,   Буба,


Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Човек е и пашкул, и копринена буба, и ...
01.09.2018 14:33
Човек е и пашкул, и копринена буба, и бубар - въпрос на диалектика. Начинът, по който преплита тези житейски роли, решенията, които взема, и рисковете, които поема, подреждат по един неповторим начин живота на човека като уникален субект и обект на природно въздействие.
Много ми хареса този монолог на метаморфозата. Поздравления, Емелика!
цитирай
2. missana - Много интересна гледна точка.
01.09.2018 18:26
При всички случаи подлежим на някаква сериозна раздяла, когато сме устремени към Истината. Това не е и не може да бъде детска игра, като Чудните приключения на Карик и Валя.

Поздравление, Емелика!
цитирай
3. lexparsy - Дръзко е за тези, на които не им е удобен въпроса Емелика…
06.09.2018 02:15
Така си мисля че не е нужно да се лутаме в дилема дали сме буби или бубари :-)… Май ние сме и буби и бубари чираци на някой майстор бубар ;-)
Буби сме всички съзнателни създания на Животворящото изначало.
Ако Бог го наречеме, та Той иска да изтъче още по-прекрасни съзидания от нишката ни… така внимателно разплетена, че да ни пусне като живи и себекрасиви пеперуди в Творението… че и той да се порадва и обогати от труда си да твори… :-)

А Как и Кой се възползва да тъче от нишките ни лъскави драперии за тъмните си замъци, непрогледни стени на „бубарника“ ни, вменени в битовизма ни на служещи му, или шарени мрежи за да улови и всеки отгледан там зародиш на Творението..???

Ами струва ми се има Сделка май :-)))…
След всеки „сезон“ след като Всеки си е прибрал „продукцията“, бубарника апокалиптично и с фойерверки се разрушава :-)))) Но Съзидателят винаги е на далавера… от всяко следващо поколение буби все по-качествени нишки за творене на красота излизат… а от оцелелите буби все по красиви пеперуди излитат…

А колелото на чакръка се върти…
Кой що за буба и бубар се вижда…
------

Добре деееее… Емелика, прости ми за примитивната асоциация на въображението ми…
Радвам се че пак написа „относно“ мислите си, баш в този „…..“ блог :-)
Ще се радваме да чуем и да разплетем още от твоите нишки на позитивно вдъхновение…
цитирай
4. emelika - Благодаря, приятели!
07.01.2019 13:42
Мислех си ,че съм отказала този постинг, но чак сега видях, че съм го пуснала. Вашите коментари са по-интересни от него.
цитирай
5. vesever - За много години, Елена! Докато ...
08.01.2019 17:18
За много години, Елена!
Докато има хора, които да се замислят за тези избори и да правят добрия избор на Живота, то значи, че има надежда за Земята...
Поздрави и от мен!
цитирай
6. donchevav - За много години, Емелика! С по...
09.01.2019 19:08
За много години, Емелика!
С пожелание за много нови копринени пашкулчета, изплетени от нишките на успешно преживените дни и щастливо превърнатите в спомен преживявания! Поздрави!
цитирай
7. emelika - Здравейте , приятели!
19.02.2019 18:41
Благодаря за поздравите! Блогът ми е блокиран и не мога нищо да публикувам. От кого и защо? Бях толерантна и добронамерена. Писах до администраторите на посочения e-mail - безответно. По чудо или нечие благоволение мога понякога да коментирам, но най-често не се получава. Но затова пък от време на време се наслаждавам на вашето вдъхновение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emelika
Категория: Лични дневници
Прочетен: 296653
Постинги: 150
Коментари: 1097
Гласове: 5608
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031