Постинг
02.11.2014 13:49 -
Изисквания за регистрация на заведение за обществено хранене
Автор: tanya123
Категория: Бизнес
Прочетен: 3348 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 03.03.2015 00:49
Прочетен: 3348 Коментари: 0 Гласове:
2
Последна промяна: 03.03.2015 00:49
За да регистрирате заведение за обществено хранене е необходимо :
1. Да намерите подходящо помещение със статут за обект за храни;
2.Да регистрирате фирма ;
3.Да закупите касов апарат и да го регистрирате в НАП ;
4. Да устроите помещението , съгласно хигиенните изисквания ,за групите храни , които искате да предлагате;
5. Да Ви се разработи НАССР система и система за самоконтрол за видът обект ( ние изработваме тези документи ).
6. След , като изпълните всичко това трябва да податете следните документи в ОДБХ (областна дирекция по безопасност на храните ) , която е към БАБАХ (българска агенция по безопасност на храните ) :
- Решението за регистрацията на фирмата , издадено от Агенцията по вписвания - копие;
-Договор за наем или документ за собственост - копие ;
- Заявление по образец - попълва се в ОДБХ , като и бланката се взема от там ;
-Документ за платена държавна такса - 34 лв. за нов обект и 21 лв, за пререгистрация , заплаща се в ОДБХ или в банков клон.
След , като подадете документите , комисия от ОДБХ идва на проверка , като проверява , хигиенните условия , устройството на помещенията и НАССР системата и системата за самоконтрол . Ако всичко е съобразно нормативните изисквания се издава удоостоверение за регистрация и Вие можете веднага след проверката да започнете работа .
Ние извършваме консултации , относно устройството на помещенията и хигиенните изисквания , съобразно групите храни , които се предлагат , а също изработаме НАССР системи и системи за самоконтрол . Ако желаете обадете на тел.0988357062 или ни пишете на имейл :valya_7406@abv.bg За услугите издаваме фактури . По телефона консултациите са безплатни .
След , като започнете работа трябва да се обърнете към служба към трудова медицина и към службата за пожарна безпоасност, а също и да подадете копие на Удостоверението за регистрация , издадено от ОДБХ , копие на фирменото решение от Агенцията по вписвания и договора за наем или документът за собственост , в районното кметство .
За повече информация , винаги можете да ни питате на посоченият телефон и на посоченият имейл .
1. Да намерите подходящо помещение със статут за обект за храни;
2.Да регистрирате фирма ;
3.Да закупите касов апарат и да го регистрирате в НАП ;
4. Да устроите помещението , съгласно хигиенните изисквания ,за групите храни , които искате да предлагате;
5. Да Ви се разработи НАССР система и система за самоконтрол за видът обект ( ние изработваме тези документи ).
6. След , като изпълните всичко това трябва да податете следните документи в ОДБХ (областна дирекция по безопасност на храните ) , която е към БАБАХ (българска агенция по безопасност на храните ) :
- Решението за регистрацията на фирмата , издадено от Агенцията по вписвания - копие;
-Договор за наем или документ за собственост - копие ;
- Заявление по образец - попълва се в ОДБХ , като и бланката се взема от там ;
-Документ за платена държавна такса - 34 лв. за нов обект и 21 лв, за пререгистрация , заплаща се в ОДБХ или в банков клон.
След , като подадете документите , комисия от ОДБХ идва на проверка , като проверява , хигиенните условия , устройството на помещенията и НАССР системата и системата за самоконтрол . Ако всичко е съобразно нормативните изисквания се издава удоостоверение за регистрация и Вие можете веднага след проверката да започнете работа .
Ние извършваме консултации , относно устройството на помещенията и хигиенните изисквания , съобразно групите храни , които се предлагат , а също изработаме НАССР системи и системи за самоконтрол . Ако желаете обадете на тел.0988357062 или ни пишете на имейл :valya_7406@abv.bg За услугите издаваме фактури . По телефона консултациите са безплатни .
След , като започнете работа трябва да се обърнете към служба към трудова медицина и към службата за пожарна безпоасност, а също и да подадете копие на Удостоверението за регистрация , издадено от ОДБХ , копие на фирменото решение от Агенцията по вписвания и договора за наем или документът за собственост , в районното кметство .
За повече информация , винаги можете да ни питате на посоченият телефон и на посоченият имейл .
Вълнообразно
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. mt46
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. mt46
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. vidima
8. ambroziia
9. donkatoneva
10. bojil
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. vidima
8. ambroziia
9. donkatoneva
10. bojil
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata