Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2014 15:01 - Какви са изискванията за регистрация на кафе- сладкарница?
Автор: tanya123 Категория: Бизнес   
Прочетен: 10304 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 24.01.2016 16:52


 Много заведения предпочитат да предлагат по- широк асортимент от продукти за да задоволят потребностите на повече възрастови групи.
 В следващата наша публикация Ви предлагаме да прочетете какви са изискванията за регистрация на кафе- сладкарница.

Необходими помещения за регистрация на кафе- сладкарница:
  1. Складово помещение - оборудвано с рафтове, скари или стелажи;
  2. Търговска част с бар- плот, на който да има монтирани две мивки за измиване на чашите от напитките и чиниите за сервиране на торти, ако ги предлагате в същият размер чинии, каквито са за кафето и чая. Ако използвате чинии с по- големи размери трябва да имате мивка с миялна машина или три мивки за измиване на посудата за клиенти. При приготвяте фрешове трябва да имате отделна мивка за измиване на плодовете. Препоръчваме Ви да предлагате тортите в чинии, които са с големина на подложните чинии за напитките за да не се налага да монтирате още мивки или да ги предлагате в еднократна посуда. В търговската част трябва да е монтирана хладилна витрина, в която да се поддържа температура от 0 до 4 градуса, за съхранение на малотрайните сладкарски изделия, а също и витрини за съхранение на напитките, които се охлаждат. Може също да има и фризер за сладолед. В търговската част са разположени и маси, столове или сепарета за клиенти.
  3. Санитарно битов кът - оборудван с гардеробче за съхраненне на личното облекло и вещи на персонала;
  4. Санитарен възел - оборудван с мивка с течаща топла и студена вода, тоалетна чиния и ефективно промивно устройство. Може да се използва един санитарен възел за персонала и клиентите.
Снабдяването трябва да се извършва от отделен вход , но ако няма такъв може да се впише в системата за самоконтрол, че се извършва извън работно време.

За регистрацията са ви необходими Система за самоконтрол и процедури по НАССР.
Изработването на документиет е от 3 до 7 календарни дни.  Включва Системата за самоконтрол, процедурите по НАССР инструкции и обучение .

Необходими документи , които трябва да подадете в ОДБХ :

1. Заявление по образец - в него се декларира, че имате разработени системи за безопасност на храните (НАССР и Система за самоконтрол) и, че обекта съответства на хигиенните изисквания;
2. Копие на документът от Агенцията по вписвания;
3. Копие на договора за наем или документът за собственост;
4. Докуемнт за платена държавна такса - 34 лв. Заплаща се в касата на ОДБХ , само в гр. Бургас се заплаща в Си Банк (там знаят сметката на ОДБХ ).

Това е накратко информацията , ако имате още въпроси, обадете се на тел. 0988 357 062 или пишете на имейл: valya.konsult@gmail.com



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tanya123
Категория: Бизнес
Прочетен: 618548
Постинги: 134
Коментари: 1
Гласове: 32
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930