Разработване на Система за Самоконтрол (ССК), НАССР Система (ХАСЕП Система) и Мониторингова Програма (МП) за всеки търговски обект за складиране, търговия, приготвяне или предлагане на храни, като например:
- заведение за обществено хранене;
- хранителен магазин;
- павилион за храни;
- магазин за био храни;
- склад за храни;
- баничарница;
- пекарна;
- бърза закуска;
- дюнер;
- скара;
- кафе сладкарница;
- цех за производство на храни;
- други обекти за предлагане и приготвяне на храни.
Извършваме безплатни консултации и даваме информация относно изискванията за регистрация в Агенцията по Храните на различните видове търговски обекти за храни, като отговаряме на въпроси свързани с устройството на помещенията, съгласно нормативните изисквания за храните, както и на въпроси относно изготвянето на необходимите за регистрация документи.
Ние ще ви запознаем на достъпен език и без никакви такси с всички изисквания на Закона за Храните и наредбите към него.
Предлаганите от колектива ни професионално разработени системи съдържат конкретни данни за всеки различен търговски обект и при необходимост могат да се изготвят в рекордно кратки срокове.
За контакти:
В. Бойчева: 0988 357 062.
Р. Желязков: 0887 360 354.
Имейл: valya.konsult@gmail.com
Постинги в блога от 25.08.2015 г.
25.08.2015 22:09 -
Изисквания за регистрация на бистро,бирария и снек бар
Изисквания за регистрация на бистро, бирария или снек бар
*************************************************************************
I. За да регистрирате обект, като бистро, бирария или снек бар е необходимо да осигурите следните условия:
1. Складова площ.
2. Работно помещение с обособени:
- подготвителни плотове за обработка на отделните групи храни;
- кът за топлинна обработка;
- кът с мивка за измиване на работната посуда;
- в заведение тип снек бар храната трябва да се приготвя така, че клиентите да могат да я виждат или помещението за приготвянето й да има видимост към залата за клиенти.
3. Умивалня за трапезна посуда, която да е оборудвана с мивка и съдомиялна машина или най-малко с две мивки.
4. Трябва да имате отделен шублер за подаване на мръсните съдове, така че да не се пресичат пътищата на чистата и отпадъчната храна.
5. Санитарен възел за персонала.
6. Санитарно битов кът, който да има гардероби или закачалки за съхранение на личното облекло и вещи на персонала, като при обекти с по-малък персонал може да има само един гардероб разположен в склада или друго пространство.
7. Шкаф за съхранение на препаратите и инвентара за почистване.
8. Санитарен възел за клиентите, като може да има и само една обща тоалетна за персонала и клиентите, ако персонала на смяна е до 5 човека.
9. Търговска част за клиенти - обзаведена по Ваш вкус.
======================================
II. Общи изисквания:
1. Повърхностите на пода, стените и таваните трябва да са изработени от материали, позволяващи почистване.
2. Необходимо е да има изградена ефективна вентилационна система над уредите за приготвяне на храни.
3. На отваряемите прозорци трябва да има сложена мрежа против насекоми.
4. Електрическите тела трябва да са противопожарно обезопасени.
=======================================
III. Необходими документи за безопасност на храните:
1. НАССР система.
2. Система за самоконтрол.
========================================
IV. Документи, задължителни за подаване в ОДБХ след осигуряване на посочените по-горе необходими условия:
1. Заявление по образец (взема се от сградата на ОДБХ (Областна Дирекция по Безопасност на Храните) или може да се изтегли от сайта на БАБХ);
2. Решението за регистрацията на фирмата, издадено от агенцията по вписвания - копие;
3. Договор за наем или документ за собственост - копие;
4. Документ за платена държавна такса от 34 лв.+ 2 лева за превод - плаща се в сградата на ОДБХ или в банка (в Бургас се плаща само в банка).
=====================================
V. Други условия:
До 30 работни дни след подаване на документите се извършва проверка от служители на ОДБХ (Областна Дирекция по Безопасност на Храните), които проверяват материалната база и документите по безопасност на храните - НАССР и системата за самоконтрол.
Инспекторите идват почти винаги по-рано от 30 дни, но ако бързате да отворите обекта, може да подадете документите малко преди да сте готови с неговото завършване.
След проверката, ако всичко отговаря на нормативните изисквания се издава протокол, с който може веднага да започнете работа. До 2 седмици, след издаването на протокола за започване на работа би трябвало да отидете в сградата на ОДБХ (Областна Дирекция по Безопасност на Храните) и с лична карта да получите удостоверение за регистрация, подписано от директора на ОДБХ.
До получаване на оригиналното удостоверение пазете протокола за започване на работа!
Ако искате обектът да работи след 22:00 часа, би трябвало да подадете заявление в кметството на чиято територия е разположен търговския обект, като приложите и следните документи:
1. Протокола или удостоверението от БАБХ (Българската Агенция по Безопасност на Храните).
2. Решението за регистрацията на фирмата, издадено от агенцията по вписванията - копие.
3. Договора за наем или документ за собственост на търговското помещение.
Същите документи подавате задължително и за категоризация, но на друго гише в кметството, на чиято територия е разположен търговския обект.
Трябва също така да сключите договор с фирма за обработка за вредители.
След започване на работа, ако имате наети работници е необходимо да бъде направена разработка по трудова медицина, като ако търговското ви дружество е регистрирано като ЕТ, ЕООД или ООД и работят само членовете на дружеството - то такава разработка по трудова медицина не е необходимо да се прави.
===============================
Това са основните изисквания за регистрация на бистро, бирария или снек бар.
**************************************************
**************************************************
Нашия екип разработва необходимите за регистрация на всички търговски обекти документи сързани с безопасността на храните, като:
- НАССР системи;
- Системи за Самоконтрол;
- Мониторингови Програми и други.
Ако имате въпроси и желаете информация или консултация свързана конкретен търговски обект за храни на територията на цялата страна - бихте могли да се свържете с нас на следните координати:
В. Бойчева: 0988 357 062
Р. Желязков: 0887 360 354
Имейл: valya.konsult@gmail.com
*************************************************************************
I. За да регистрирате обект, като бистро, бирария или снек бар е необходимо да осигурите следните условия:
1. Складова площ.
2. Работно помещение с обособени:
- подготвителни плотове за обработка на отделните групи храни;
- кът за топлинна обработка;
- кът с мивка за измиване на работната посуда;
- в заведение тип снек бар храната трябва да се приготвя така, че клиентите да могат да я виждат или помещението за приготвянето й да има видимост към залата за клиенти.
3. Умивалня за трапезна посуда, която да е оборудвана с мивка и съдомиялна машина или най-малко с две мивки.
4. Трябва да имате отделен шублер за подаване на мръсните съдове, така че да не се пресичат пътищата на чистата и отпадъчната храна.
5. Санитарен възел за персонала.
6. Санитарно битов кът, който да има гардероби или закачалки за съхранение на личното облекло и вещи на персонала, като при обекти с по-малък персонал може да има само един гардероб разположен в склада или друго пространство.
7. Шкаф за съхранение на препаратите и инвентара за почистване.
8. Санитарен възел за клиентите, като може да има и само една обща тоалетна за персонала и клиентите, ако персонала на смяна е до 5 човека.
9. Търговска част за клиенти - обзаведена по Ваш вкус.
======================================
II. Общи изисквания:
1. Повърхностите на пода, стените и таваните трябва да са изработени от материали, позволяващи почистване.
2. Необходимо е да има изградена ефективна вентилационна система над уредите за приготвяне на храни.
3. На отваряемите прозорци трябва да има сложена мрежа против насекоми.
4. Електрическите тела трябва да са противопожарно обезопасени.
=======================================
III. Необходими документи за безопасност на храните:
1. НАССР система.
2. Система за самоконтрол.
========================================
IV. Документи, задължителни за подаване в ОДБХ след осигуряване на посочените по-горе необходими условия:
1. Заявление по образец (взема се от сградата на ОДБХ (Областна Дирекция по Безопасност на Храните) или може да се изтегли от сайта на БАБХ);
2. Решението за регистрацията на фирмата, издадено от агенцията по вписвания - копие;
3. Договор за наем или документ за собственост - копие;
4. Документ за платена държавна такса от 34 лв.+ 2 лева за превод - плаща се в сградата на ОДБХ или в банка (в Бургас се плаща само в банка).
=====================================
V. Други условия:
До 30 работни дни след подаване на документите се извършва проверка от служители на ОДБХ (Областна Дирекция по Безопасност на Храните), които проверяват материалната база и документите по безопасност на храните - НАССР и системата за самоконтрол.
Инспекторите идват почти винаги по-рано от 30 дни, но ако бързате да отворите обекта, може да подадете документите малко преди да сте готови с неговото завършване.
След проверката, ако всичко отговаря на нормативните изисквания се издава протокол, с който може веднага да започнете работа. До 2 седмици, след издаването на протокола за започване на работа би трябвало да отидете в сградата на ОДБХ (Областна Дирекция по Безопасност на Храните) и с лична карта да получите удостоверение за регистрация, подписано от директора на ОДБХ.
До получаване на оригиналното удостоверение пазете протокола за започване на работа!
Ако искате обектът да работи след 22:00 часа, би трябвало да подадете заявление в кметството на чиято територия е разположен търговския обект, като приложите и следните документи:
1. Протокола или удостоверението от БАБХ (Българската Агенция по Безопасност на Храните).
2. Решението за регистрацията на фирмата, издадено от агенцията по вписванията - копие.
3. Договора за наем или документ за собственост на търговското помещение.
Същите документи подавате задължително и за категоризация, но на друго гише в кметството, на чиято територия е разположен търговския обект.
Трябва също така да сключите договор с фирма за обработка за вредители.
След започване на работа, ако имате наети работници е необходимо да бъде направена разработка по трудова медицина, като ако търговското ви дружество е регистрирано като ЕТ, ЕООД или ООД и работят само членовете на дружеството - то такава разработка по трудова медицина не е необходимо да се прави.
===============================
Това са основните изисквания за регистрация на бистро, бирария или снек бар.
**************************************************
**************************************************
Нашия екип разработва необходимите за регистрация на всички търговски обекти документи сързани с безопасността на храните, като:
- НАССР системи;
- Системи за Самоконтрол;
- Мониторингови Програми и други.
Ако имате въпроси и желаете информация или консултация свързана конкретен търговски обект за храни на територията на цялата страна - бихте могли да се свържете с нас на следните координати:
В. Бойчева: 0988 357 062
Р. Желязков: 0887 360 354
Имейл: valya.konsult@gmail.com
Търсене
Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. mt46
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. mt46
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. vidima
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. vidima
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69