Разработване на Система за Самоконтрол (ССК), НАССР Система (ХАСЕП Система) и Мониторингова Програма (МП) за всеки търговски обект за складиране, търговия, приготвяне или предлагане на храни, като например:
- заведение за обществено хранене;
- хранителен магазин;
- павилион за храни;
- магазин за био храни;
- склад за храни;
- баничарница;
- пекарна;
- бърза закуска;
- дюнер;
- скара;
- кафе сладкарница;
- цех за производство на храни;
- други обекти за предлагане и приготвяне на храни.
Извършваме безплатни консултации и даваме информация относно изискванията за регистрация в Агенцията по Храните на различните видове търговски обекти за храни, като отговаряме на въпроси свързани с устройството на помещенията, съгласно нормативните изисквания за храните, както и на въпроси относно изготвянето на необходимите за регистрация документи.
Ние ще ви запознаем на достъпен език и без никакви такси с всички изисквания на Закона за Храните и наредбите към него.
Предлаганите от колектива ни професионално разработени системи съдържат конкретни данни за всеки различен търговски обект и при необходимост могат да се изготвят в рекордно кратки срокове.
За контакти:
В. Бойчева: 0988 357 062.
Р. Желязков: 0887 360 354.
Имейл: valya.konsult@gmail.com
Постинги в блога от 09.07.2014 г.
09.07.2014 15:01 -
Какви са изискванията за регистрация на кафе- сладкарница?
Много заведения предпочитат да предлагат по- широк асортимент от продукти за да задоволят потребностите на повече възрастови групи.
В следващата наша публикация Ви предлагаме да прочетете какви са изискванията за регистрация на кафе- сладкарница.
Необходими помещения за регистрация на кафе- сладкарница:
За регистрацията са ви необходими Система за самоконтрол и процедури по НАССР.
Изработването на документиет е от 3 до 7 календарни дни. Включва Системата за самоконтрол, процедурите по НАССР инструкции и обучение .
Необходими документи , които трябва да подадете в ОДБХ :
1. Заявление по образец - в него се декларира, че имате разработени системи за безопасност на храните (НАССР и Система за самоконтрол) и, че обекта съответства на хигиенните изисквания;
2. Копие на документът от Агенцията по вписвания;
3. Копие на договора за наем или документът за собственост;
4. Докуемнт за платена държавна такса - 34 лв. Заплаща се в касата на ОДБХ , само в гр. Бургас се заплаща в Си Банк (там знаят сметката на ОДБХ ).
Това е накратко информацията , ако имате още въпроси, обадете се на тел. 0988 357 062 или пишете на имейл: valya.konsult@gmail.com
В следващата наша публикация Ви предлагаме да прочетете какви са изискванията за регистрация на кафе- сладкарница.
Необходими помещения за регистрация на кафе- сладкарница:
- Складово помещение - оборудвано с рафтове, скари или стелажи;
- Търговска част с бар- плот, на който да има монтирани две мивки за измиване на чашите от напитките и чиниите за сервиране на торти, ако ги предлагате в същият размер чинии, каквито са за кафето и чая. Ако използвате чинии с по- големи размери трябва да имате мивка с миялна машина или три мивки за измиване на посудата за клиенти. При приготвяте фрешове трябва да имате отделна мивка за измиване на плодовете. Препоръчваме Ви да предлагате тортите в чинии, които са с големина на подложните чинии за напитките за да не се налага да монтирате още мивки или да ги предлагате в еднократна посуда. В търговската част трябва да е монтирана хладилна витрина, в която да се поддържа температура от 0 до 4 градуса, за съхранение на малотрайните сладкарски изделия, а също и витрини за съхранение на напитките, които се охлаждат. Може също да има и фризер за сладолед. В търговската част са разположени и маси, столове или сепарета за клиенти.
- Санитарно битов кът - оборудван с гардеробче за съхраненне на личното облекло и вещи на персонала;
- Санитарен възел - оборудван с мивка с течаща топла и студена вода, тоалетна чиния и ефективно промивно устройство. Може да се използва един санитарен възел за персонала и клиентите.
За регистрацията са ви необходими Система за самоконтрол и процедури по НАССР.
Изработването на документиет е от 3 до 7 календарни дни. Включва Системата за самоконтрол, процедурите по НАССР инструкции и обучение .
Необходими документи , които трябва да подадете в ОДБХ :
1. Заявление по образец - в него се декларира, че имате разработени системи за безопасност на храните (НАССР и Система за самоконтрол) и, че обекта съответства на хигиенните изисквания;
2. Копие на документът от Агенцията по вписвания;
3. Копие на договора за наем или документът за собственост;
4. Докуемнт за платена държавна такса - 34 лв. Заплаща се в касата на ОДБХ , само в гр. Бургас се заплаща в Си Банк (там знаят сметката на ОДБХ ).
Това е накратко информацията , ако имате още въпроси, обадете се на тел. 0988 357 062 или пишете на имейл: valya.konsult@gmail.com
Търсене
Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata