Разработване на Система за Самоконтрол (ССК), НАССР Система (ХАСЕП Система) и Мониторингова Програма (МП) за всеки търговски обект за складиране, търговия, приготвяне или предлагане на храни, като например:
- заведение за обществено хранене;
- хранителен магазин;
- павилион за храни;
- магазин за био храни;
- склад за храни;
- баничарница;
- пекарна;
- бърза закуска;
- дюнер;
- скара;
- кафе сладкарница;
- цех за производство на храни;
- други обекти за предлагане и приготвяне на храни.
Извършваме безплатни консултации и даваме информация относно изискванията за регистрация в Агенцията по Храните на различните видове търговски обекти за храни, като отговаряме на въпроси свързани с устройството на помещенията, съгласно нормативните изисквания за храните, както и на въпроси относно изготвянето на необходимите за регистрация документи.
Ние ще ви запознаем на достъпен език и без никакви такси с всички изисквания на Закона за Храните и наредбите към него.
Предлаганите от колектива ни професионално разработени системи съдържат конкретни данни за всеки различен търговски обект и при необходимост могат да се изготвят в рекордно кратки срокове.
За контакти:
В. Бойчева: 0988 357 062.
Р. Желязков: 0887 360 354.
Имейл: valya.konsult@gmail.com
Постинги в блога от 15.07.2014 г.
15.07.2014 11:17 -
Изисквания за регистрация на ресторант
Ресторантите , съгласно номенклатурата на БАБХ са следните видове :
1. Складови помещения :
- склад за сухи продукти ;
- склад за плодове и зеленчуци ;
- хладилен склад ;
2. Подготвителни площи , в зависимост от групита храни , които искате да предлагате:
- подготвително за бели меса;
-подготвително за червени меса ;
- подготвитвлно за риба;
-подготвително за зеленчуци ;
-подготвително за яйца ;
- подготвителен кът за пици (ако има пици ) ;
Не е задължително да имате всички подготвителни площи , ако не предлагате всички групи храни . Може също да се изготви график по часове за приготвяне на различни групи храни в едно подготвително .
Всяко подготвително трябва да има мивка с течаща топла и студена вода , работен плот и работен инвентар.
3.Топла куня :
Топлата куня е оборудвана с уреди за приготвяне на храните - ел. конвекторни фурни, фритюрници, котлони и др. необходими.
В топла кухня има мивка с по- голямо корито за измиване на кухненската посуда - тави , тенджери , тигани и друг инвентар., а също и хигиенна мивка за персонала с по малко корито.
4. Студена кухня - за приготвяне на салати ;
Студената кухня е изолиран кът , който е в близост до топла кухня ;
5. Умивалня за трапезна посуда :
Трапезната посуда , това е посудата в която се поставя храната за клиентите , а също и посудата - вилици лъжици , ножове и др.
В умивалнята трябва да има мивка и миялна машина за измиване на посудата или три мивки .
Защо трябва да има три мивки ?
Много често хората се чудят защо са необходими толкова много мивки за измиване на трапезната посуда.
Едната мивка е за измиване на посудата с миещ препарат , втората мивка е за дезинфекция на посудата , като в съд се приготвя дез. разтвор и се поставят съдовете , третото гнездо е за изплакване на посудата .
До третото гнездо трябва да има сушилня за посудата .
За да спестят пространствов повечето случай хората предпочитат да имат миялна машина и мивка , за да спестят пространство и време .
6. Санитарно -битов кът - стая за почивка на персонала , оборудвана с гардеробчета за съхраненение на личното облекло , ранотното облекли и вещи на персонала, столиве , маса и др.;
7. Санитарен възел за персонала - оборудван с мивка с течаща топла и студена вода. тоалетна чиния и ефективна промивна инсталация .
8 . Условия за съхранение на препаратите и инвентара за измиване и дезинфекция :
В санитарно - битовия кът или другъде , се разполага шкаф за съхранение на препаратите за измиване и дезинфекция .
Няма точно определени изисквания къде да е разположен шкафа.
В предварието на сан. възел за персонала или на друга изолирана площ се съхранява инвентара за почистване - стирки, метли и други пособия.
Не трябва препаратите и инвентара за почистване да имат пряк контакт с храните .
9. Зала за клиенти :
Залата за клиенти е обзаведена в зависимост от Вашите предпочитания .
Трябва да има санитарен възел за клиенти , който да е оборудван с мивка с течаща топла и студена вода, тоалетна чиния , ефективна промивна инсталация и средства за измиване , дезинфекция и подсушаване на ръцете.
Трябва да имате разработени НАССР система и Система за самоконтрол.
Ние изработваме тези системи , като цените са от 400 до 600 лв. в зависимост от капацитата на обекта и групите храни , които се предлагат. Цената включва и консултации на място и обучение за попълване на документацията .
При приемане на поръчка се заплаща 20 % от стойността на услугата , а останалите се заплащат при предаване на документите .
За регистрация в ОДБХ са ви необходими следните документи :
1. Заявление по образец - взема се от БАБХ ;
2. Документ от Агенцията по вписвания - копие;
3. Договор за наем или докуемент за собственост - копие ;
4. Документ за платена държавна такса - таксата е 34 лв. за нов обект и за пререгистрация 21лв. Заплаща се в касите на съответните ОДБХ , само в Бургас се заплаща в Си Банк ( в банката знаят сметката ) .
Това са накратко изискванията , за повече информация , обадете се на тел.:
0988 357 062
- Класически ресторант - с разнообразно меню ;
- Ресторант с национална кухня (механа) - с българска национална кухня ;
- Ресторант с чуждестранна кухня - китайски, мексикански, италиански и др. ;
- Специализиран ресторант - с предлагане на риба , салати ,картофи и др.
1. Складови помещения :
- склад за сухи продукти ;
- склад за плодове и зеленчуци ;
- хладилен склад ;
2. Подготвителни площи , в зависимост от групита храни , които искате да предлагате:
- подготвително за бели меса;
-подготвително за червени меса ;
- подготвитвлно за риба;
-подготвително за зеленчуци ;
-подготвително за яйца ;
- подготвителен кът за пици (ако има пици ) ;
Не е задължително да имате всички подготвителни площи , ако не предлагате всички групи храни . Може също да се изготви график по часове за приготвяне на различни групи храни в едно подготвително .
Всяко подготвително трябва да има мивка с течаща топла и студена вода , работен плот и работен инвентар.
3.Топла куня :
Топлата куня е оборудвана с уреди за приготвяне на храните - ел. конвекторни фурни, фритюрници, котлони и др. необходими.
В топла кухня има мивка с по- голямо корито за измиване на кухненската посуда - тави , тенджери , тигани и друг инвентар., а също и хигиенна мивка за персонала с по малко корито.
4. Студена кухня - за приготвяне на салати ;
Студената кухня е изолиран кът , който е в близост до топла кухня ;
5. Умивалня за трапезна посуда :
Трапезната посуда , това е посудата в която се поставя храната за клиентите , а също и посудата - вилици лъжици , ножове и др.
В умивалнята трябва да има мивка и миялна машина за измиване на посудата или три мивки .
Защо трябва да има три мивки ?
Много често хората се чудят защо са необходими толкова много мивки за измиване на трапезната посуда.
Едната мивка е за измиване на посудата с миещ препарат , втората мивка е за дезинфекция на посудата , като в съд се приготвя дез. разтвор и се поставят съдовете , третото гнездо е за изплакване на посудата .
До третото гнездо трябва да има сушилня за посудата .
За да спестят пространствов повечето случай хората предпочитат да имат миялна машина и мивка , за да спестят пространство и време .
6. Санитарно -битов кът - стая за почивка на персонала , оборудвана с гардеробчета за съхраненение на личното облекло , ранотното облекли и вещи на персонала, столиве , маса и др.;
7. Санитарен възел за персонала - оборудван с мивка с течаща топла и студена вода. тоалетна чиния и ефективна промивна инсталация .
8 . Условия за съхранение на препаратите и инвентара за измиване и дезинфекция :
В санитарно - битовия кът или другъде , се разполага шкаф за съхранение на препаратите за измиване и дезинфекция .
Няма точно определени изисквания къде да е разположен шкафа.
В предварието на сан. възел за персонала или на друга изолирана площ се съхранява инвентара за почистване - стирки, метли и други пособия.
Не трябва препаратите и инвентара за почистване да имат пряк контакт с храните .
9. Зала за клиенти :
Залата за клиенти е обзаведена в зависимост от Вашите предпочитания .
Трябва да има санитарен възел за клиенти , който да е оборудван с мивка с течаща топла и студена вода, тоалетна чиния , ефективна промивна инсталация и средства за измиване , дезинфекция и подсушаване на ръцете.
Трябва да имате разработени НАССР система и Система за самоконтрол.
Ние изработваме тези системи , като цените са от 400 до 600 лв. в зависимост от капацитата на обекта и групите храни , които се предлагат. Цената включва и консултации на място и обучение за попълване на документацията .
При приемане на поръчка се заплаща 20 % от стойността на услугата , а останалите се заплащат при предаване на документите .
За регистрация в ОДБХ са ви необходими следните документи :
1. Заявление по образец - взема се от БАБХ ;
2. Документ от Агенцията по вписвания - копие;
3. Договор за наем или докуемент за собственост - копие ;
4. Документ за платена държавна такса - таксата е 34 лв. за нов обект и за пререгистрация 21лв. Заплаща се в касите на съответните ОДБХ , само в Бургас се заплаща в Си Банк ( в банката знаят сметката ) .
Това са накратко изискванията , за повече информация , обадете се на тел.:
0988 357 062
Търсене
Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. wonder
6. planinitenabulgaria
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. getmans1
12. deathmetalverses
13. stela50
14. samvoin
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. wonder
6. planinitenabulgaria
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. getmans1
12. deathmetalverses
13. stela50
14. samvoin
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. bateico
9. mimogarcia
10. getmans1
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. bateico
9. mimogarcia
10. getmans1