Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Разработване на Система за Самоконтрол (ССК), НАССР Система (ХАСЕП Система) и Мониторингова Програма (МП) за всеки търговски обект за складиране, търговия, приготвяне или предлагане на храни, като например: - заведение за обществено хранене; - хранителен магазин; - павилион за храни; - магазин за био храни; - склад за храни; - баничарница; - пекарна; - бърза закуска; - дюнер; - скара; - кафе сладкарница; - цех за производство на храни; - други обекти за предлагане и приготвяне на храни. Извършваме безплатни консултации и даваме информация относно изискванията за регистрация в Агенцията по Храните на различните видове търговски обекти за храни, като отговаряме на въпроси свързани с устройството на помещенията, съгласно нормативните изисквания за храните, както и на въпроси относно изготвянето на необходимите за регистрация документи. Ние ще ви запознаем на достъпен език и без никакви такси с всички изисквания на Закона за Храните и наредбите към него. Предлаганите от колектива ни професионално разработени системи съдържат конкретни данни за всеки различен търговски обект и при необходимост могат да се изготвят в рекордно кратки срокове. За контакти: В. Бойчева: 0988 357 062. Р. Желязков: 0887 360 354. Имейл: valya.konsult@gmail.com
Автор: tanya123 Категория: Бизнес
Прочетен: 618342 Постинги: 134 Коментари: 1
Постинги в блога от 05.02.2016 г.
За да регистрирате питейно заведение като:
===================================
•    Кафене;
•    Кафе Сладкарница;
•    Кафе Клуб;
•    Кафе Бар;
•    Коктейл Бар;
•    Клуб Бар;
•    Басейн Бар;
•    Нощен Бар;
•    Пиано Бар

и други е необходимо да осигурите следните помещения и условия, посочени в Закона за Храните:

•    Складово помещение - оборудвано с рафтове, стелажи, скари и хладилни съоръжения (последните само ако имате продукти, изискващи хладилни условия на съхранение);
•    Търговска  част - оборудвана с бар плот с дву-гнездна мивка, (може и едно-гнездна при по малък капацитет на заведението), уреди за приготвяне на напитки, хладилни съоръжения и места за клиенти;
•    Ако желаете да предлагате сандвичи или да приготвяте фрешове от пресни плодове и кореноплодни - тогава е необходима още една мивка и работен плот с размер 60см точно до нея;
•    Ако в обекта ще се предлагат и малотрайни и трайни сладкарски изделия, получени готови – то за тях е необходимо да осигурите условия за съхранението им като хладилна витрина, тъй като малотрайните сладкарски изделия по закона би трябвало се съхраняват в отделно плюсово, хладилно съоръжение, при температура от 0 до 4 градуса;
•    Санитарен възел за клиенти и персонал - оборудван/и с мивка с течаща топла и студена вода, препарати за измиване и дезинфекция, както и еднократни средства за подсушаване на ръцете. Дезинфекция е необходима само за ръцете на персонала. Ако броя на персонала на смяна е по-малък от 5 души - то тогава един санитарен възел може да се използва и от персонала и от клиентите;
•    Гардероб за съхранение на личното облекло и вещи на персонала;
•    Шкаф за съхранение на препаратите за почистване и дезинфекция.

След като подготвите всичко по материалната база, посочено по-горе следва да пристъпите към законната регистрация на обекта, преди която се изисква да се разработят следните документи:

•    Система за Самоконтрол (ССК);
•    НАССР Система (ХАСЕП Система) - само ако в обекта ще се приготвят храни и/или напиткикато (например фрешове, сандвичи, тостове и други) .
•    Разработка по трудова медицина (само ако в обекта ще работят лица различни от собствениците на фирмата, която ще го стопанисва);
•    Категоризация;
•    Разрешение за работното време от БАБХ (Българската Агенция по Безопасност на Храните) – само ако заведението ще работи след 22:00 часа;
•    Разрешение от службата по пожарна безопасност.

Необходимите документи, които трябва да се подадат в ОДБХ са следните:

•    Копие от фирменото решение за регистрация на фирма, която ще стопанисва обекта за храни, издадено от Агенцията по Вписвания;
•    Копие от договор за наем или документ за собственост на имота, в който ще се помещава обекта за храни;
•    Заявление - бланка по образец, попълва се в ОДБХ, при подаване на документите;
•    Документ за платена такса – 34 лв. за нов обект за храни или 21 лв. за пререгистрация, която се плаща се в сградата на всяко ОДБХ (само в Бургас се заплаща в банков клон на СИ Банк).

След подаване на документите – до 30 календарни дни инспектори от ОДБХ би трябвало да извършат проверка, чрез която да установят дали обекта отговаря на нормативните изисквания на Закона за Храните и дали за регистрацията му има разработена задължителната Система за Самоконтрол (ССК) и/или НАССР Система (ХАСЕП Система), която би трябвало да се разработи само ако в обекта се приготвят или се произвеждат храни или напитки (като например фрешове, сандвичи, тостове и други)

Ако обекта не отговаря на изискваната на Закона за Храните и/или няма разработени Система за Самоконтрол (ССК) и/или НАССР система (ХАСЕП система), то тогава инспекторите от ОДБХ издават предписание със срок за изпълнение от около един месец след което отново извършват проверка на обекта за храни и чак тогава, ако предписанията са изпълнени издават протокол, с който обекта вече може незабавно да започне да функционира напълно законно. До две седмици след издаването на временния протокол се издава и реално удостоверение за регистрация, подписано от директора на съответната ОДБХ.

За категоризация на заведението и заявяване на работното му време е необходимо да се подадат следните документи в съответната Общинска Управа по месторазположение на обекта:

•    Заявление – образец за категоризация;
•    Заявление – образец за работно време (на друго гише) заедно с разрешението за работно време от БАБХ (само ако заведението ще работи след 22:00 часа);
•    Удостоверението за регистрация на обекта или временния протокол от ОДБХ (пазите протокола до получаване на удостоверението);
•    Копие от фирменото решение за регистрация на фирма, която ще стопанисва обекта за храни, издадено от Агенцията по Вписвания;
•    Копие от договор за наем или документ за собственост на имота, в който ще се помещава обекта.

След започване на работа на обекта, ако в него ще работят лица различни от собствениците на търговското дружество, което го стопанисва (като ЕТ, ООД) - тогава е необходимо да се направи разработка по трудова медицина. След това трябва да се подаде и заявление в службата по пожарна безопасност.

Това са основните изисквания за горепосочените питейни заведения. Ако желаете да Ви разработим Самоконтрол (ССК) и/или НАССР система (ХАСЕП система), които са необходими за регистрация на вашето питейно заведение или пък просто искате да получите съвсем безплатно допълнителна информация по телефон или имейл относно настоящата тема - бихте могли да ни потърсите на следните координати:

В. Бойчева: 0988 357 062.
Р. Желязков: 0887 360 354.
Имейл: valya.konsult@gmail.com
Категория: Бизнес
Прочетен: 4617 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 05.02.2016 16:18
За регистрация на обект за търговия с храни като например най-често срещаните:
=================================================
•    Ресторант;
•    Бистро;
•    Бар;
•    Кафе сладкарница
•    Бърза закуска;
•    Дюнер;
•    Хот Дог;
•    Скара;
•    Баничарница;
•    Пекарна;
•    Хранителен магазин;
•    Магазин за био и здравословни храни;
•    Плод зеленчук;
•    Павилион за закуски;
•    Фабрика или цех за производство на сладки;
•    Фабрика или цех за производство на колбаси;
•    Фабрика или цех за производство на хлебни изделия;
•    Склад за храни;
•    Склад за плодове и зеленчуци

и всички други съгласно изискванията за Закона за Храните е необходимо да се подадат документи в съответната по местоположение на обекта ОДБХ (Областна Дирекция по Безопасност на Храните).
В страната има 28 ОДБХ-та, разположени са във всеки областен град, които са на подчинение към БАБХ (Българска Агенция по Безопасност на Храните).

Необходимите документи, които трябва да се подадат в ОДБХ са следните:

•    Копие от фирменото решение за регистрация на фирма, която ще стопанисва обекта за храни, издадено от Агенцията по Вписвания;
•    Копие от договор за наем или документ за собственост на имота, в който ще се помещава обекта за храни;
•    Заявление - бланка по образец, попълва се в ОДБХ, при подаване на документите;
•    Документ за платена такса - 34лв.за нов обект за храни или 21 лв. за пререгистрация, която се плаща се в сградата на всяко ОДБХ (само в Бургас се заплаща в банков клон на СИ Банк).

След подаване на документите – до 30 календарни дни инспектори от ОДБХ би трябвало да извършат проверка, чрез която да установят дали обекта отговаря на нормативните изисквания на Закона за Храните и дали за регистрацията му има разработени следните документи:

•    задължителната Система за Самоконтрол (ССК);
•    и/или НАССР Система (ХАСЕП Система);
•    и/или Мониторингова Програма (МП),
като последните два вида документи би трябвало да се разработят само ако в обекта се приготвят или се произвеждат храни или напитки (като например ресторант, бистро, бар, кафе сладкарница, бърза закуска, дюнер, хот дог, скара, баничарница, пекарна, фабрика или цех за производство на сладки или колбаси или хлебни изделия)

Ако обекта не отговарят на изискваната на Закона за Храните и/или няма разработени Система за Самоконтрол (ССК) и/или НАССР система (ХАСЕП система) и/или Мониторингова Програма (МП), то тогава инспекторите от ОДБХ издават протокол-предписание със срок за изпълнение от около един месец след което отново извършват проверка на обекта за храни и чак тогава, ако предписанията са изпълнени издават удостоверение за регистрация на обекта, с което той вече може да започне да функционира напълно законно.

Ако желаете да Ви разработим всички необходими документите за регистрация на вашия обект за храни или просто искате да получите съвсем безплатно допълнителна информация по телефон или имейл относно тази тема - бихте могли да ни потърсите на следните координати:

В. Бойчева: 0988 357 062.
Р. Желязков: 0887 360 354.
Имейл: valya.konsult@gmail.com
Категория: Бизнес
Прочетен: 12858 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 05.02.2016 14:42
Търсене

За този блог
Автор: tanya123
Категория: Бизнес
Прочетен: 618342
Постинги: 134
Коментари: 1
Гласове: 32
Календар
«  Февруари, 2016  >>
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29