Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Разработване на Система за Самоконтрол (ССК), НАССР Система (ХАСЕП Система) и Мониторингова Програма (МП) за всеки търговски обект за складиране, търговия, приготвяне или предлагане на храни, като например: - заведение за обществено хранене; - хранителен магазин; - павилион за храни; - магазин за био храни; - склад за храни; - баничарница; - пекарна; - бърза закуска; - дюнер; - скара; - кафе сладкарница; - цех за производство на храни; - други обекти за предлагане и приготвяне на храни. Извършваме безплатни консултации и даваме информация относно изискванията за регистрация в Агенцията по Храните на различните видове търговски обекти за храни, като отговаряме на въпроси свързани с устройството на помещенията, съгласно нормативните изисквания за храните, както и на въпроси относно изготвянето на необходимите за регистрация документи. Ние ще ви запознаем на достъпен език и без никакви такси с всички изисквания на Закона за Храните и наредбите към него. Предлаганите от колектива ни професионално разработени системи съдържат конкретни данни за всеки различен търговски обект и при необходимост могат да се изготвят в рекордно кратки срокове. За контакти: В. Бойчева: 0988 357 062. Р. Желязков: 0887 360 354. Имейл: valya.konsult@gmail.com
Автор: tanya123 Категория: Бизнес
Прочетен: 620155 Постинги: 134 Коментари: 1
Постинги в блога от 02.11.2014 г.
За да регистрирате заведение за обществено хранене е  необходимо :
1. Да намерите подходящо помещение със статут за обект за храни;
2.Да регистрирате фирма ;
3.Да закупите касов апарат и да го регистрирате в НАП ;
4. Да  устроите помещението , съгласно хигиенните изисквания ,за групите храни , които искате да предлагате;
5. Да Ви се разработи  НАССР система и система за самоконтрол за видът обект ( ние изработваме тези документи ).
6. След , като изпълните всичко това трябва да податете следните документи в ОДБХ (областна дирекция по безопасност на храните ) , която е към БАБАХ (българска агенция по безопасност на храните ) :
- Решението за регистрацията на фирмата , издадено от Агенцията по вписвания - копие;
-Договор за наем или документ за собственост - копие ;
- Заявление по образец - попълва се в ОДБХ , като и бланката се взема от там ;
-Документ за платена  държавна такса - 34 лв. за нов обект и 21 лв, за пререгистрация , заплаща се в  ОДБХ или в банков клон.

След , като подадете документите , комисия от ОДБХ идва на проверка , като проверява , хигиенните условия , устройството на помещенията и НАССР системата и системата за самоконтрол . Ако всичко е съобразно нормативните изисквания се издава удоостоверение за регистрация и Вие можете веднага след проверката да започнете работа .
Ние извършваме консултации , относно устройството на помещенията и хигиенните изисквания , съобразно групите храни , които се предлагат , а също изработаме НАССР системи и системи за самоконтрол . Ако желаете обадете на тел.0988357062 или ни пишете на имейл :valya_7406@abv.bg За услугите издаваме фактури . По телефона консултациите са безплатни .

След , като започнете работа трябва да се обърнете към служба към трудова медицина и към службата за пожарна безпоасност, а също и да подадете копие на Удостоверението за регистрация , издадено от ОДБХ , копие на фирменото решение от Агенцията по вписвания и договора за наем или документът за собственост , в районното кметство .

За повече информация , винаги можете да ни питате на посоченият телефон и на посоченият имейл .
Категория: Бизнес
Прочетен: 3351 Коментари: 0 Гласове: 2
Последна промяна: 03.03.2015 00:49
Търсене

За този блог
Автор: tanya123
Категория: Бизнес
Прочетен: 620155
Постинги: 134
Коментари: 1
Гласове: 32
Календар
«  Ноември, 2014  >>
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930