Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Разработване на Система за Самоконтрол (ССК), НАССР Система (ХАСЕП Система) и Мониторингова Програма (МП) за всеки търговски обект за складиране, търговия, приготвяне или предлагане на храни, като например: - заведение за обществено хранене; - хранителен магазин; - павилион за храни; - магазин за био храни; - склад за храни; - баничарница; - пекарна; - бърза закуска; - дюнер; - скара; - кафе сладкарница; - цех за производство на храни; - други обекти за предлагане и приготвяне на храни. Извършваме безплатни консултации и даваме информация относно изискванията за регистрация в Агенцията по Храните на различните видове търговски обекти за храни, като отговаряме на въпроси свързани с устройството на помещенията, съгласно нормативните изисквания за храните, както и на въпроси относно изготвянето на необходимите за регистрация документи. Ние ще ви запознаем на достъпен език и без никакви такси с всички изисквания на Закона за Храните и наредбите към него. Предлаганите от колектива ни професионално разработени системи съдържат конкретни данни за всеки различен търговски обект и при необходимост могат да се изготвят в рекордно кратки срокове. За контакти: В. Бойчева: 0988 357 062. Р. Желязков: 0887 360 354. Имейл: valya.konsult@gmail.com
Автор: tanya123 Категория: Бизнес
Прочетен: 619765 Постинги: 134 Коментари: 1
Постинги в блога от 06.10.2014 г.
За регистрация на обект за търговия с храни - заведение  , магазин , производство , склад , павилион и др. и , съгласно изискванията за Закона за храните  е необходимо да се подадат документи в ОДБХ ( областна дирекция по безопасност на храните).
В страната има 28 ОДБХ-та , които са към БАБХ ( българска агенция по безопасност на храните , разположени са в  областните градове .
Необходимите документи , които трябва да се подадат в ОДБХ са следните :
1.Фирменото решение , издадено от Агенцията по вписвания - копие;
2.Договор за наем или документ за собственост - копие;
3.Заявление - бланка по образец, попълва се в ОДБХ , при подаване на документите ;
4.Документ за платена такса - 34лв.за нов обект или 21 лв. за пререгистрация .  Плаща се в сградата на ОДБХ , като само в обл. Бургас се заплаща в банков клон на СИ БАНК.

След подаване на документите ,инспектори идват на проверка , като при проверката трябва обектът да одговаря на нормативните изисквания за храните и да имате разработени НАССР система ( ако се приготвят храни ) и Система за самоконтрол за всички обекти .
Ако не отговаряте на условията ви се издава предписание със срок за изпълнение около един месец .

Ако желаете да Ви разработим документите или допълнителна информация обадете се на тел .0988 357 062  / 0888 577 093

Категория: Бизнес
Прочетен: 1963 Коментари: 0 Гласове: 0
Търсене

За този блог
Автор: tanya123
Категория: Бизнес
Прочетен: 619765
Постинги: 134
Коментари: 1
Гласове: 32
Календар
«  Октомври, 2014  >>
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031