Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Разработване на Система за Самоконтрол (ССК), НАССР Система (ХАСЕП Система) и Мониторингова Програма (МП) за всеки търговски обект за складиране, търговия, приготвяне или предлагане на храни, като например: - заведение за обществено хранене; - хранителен магазин; - павилион за храни; - магазин за био храни; - склад за храни; - баничарница; - пекарна; - бърза закуска; - дюнер; - скара; - кафе сладкарница; - цех за производство на храни; - други обекти за предлагане и приготвяне на храни. Извършваме безплатни консултации и даваме информация относно изискванията за регистрация в Агенцията по Храните на различните видове търговски обекти за храни, като отговаряме на въпроси свързани с устройството на помещенията, съгласно нормативните изисквания за храните, както и на въпроси относно изготвянето на необходимите за регистрация документи. Ние ще ви запознаем на достъпен език и без никакви такси с всички изисквания на Закона за Храните и наредбите към него. Предлаганите от колектива ни професионално разработени системи съдържат конкретни данни за всеки различен търговски обект и при необходимост могат да се изготвят в рекордно кратки срокове. За контакти: В. Бойчева: 0988 357 062. Р. Желязков: 0887 360 354. Имейл: valya.konsult@gmail.com
Автор: tanya123 Категория: Бизнес
Прочетен: 613773 Постинги: 134 Коментари: 1
Постинги в блога от 10.10.2014 г.
За да регистрирате пекарна или баничарница в ОДБХ (областна дирекция по безопасност на храните, бившо ХЕИ) е необходимо да имате следните помещения и условия:
 1. Склакдово помещение, оборудвано с рафотове, стелажи, скари и хладилни съоръжения. Не трябва да се съхраняват храни на  пода, а в хладилните съоръжения суровините трябва да са рзделени по групи, в отделни прегради.

2. Подготвителни площи:
- площ за дозиране на суровините:
- площ за пресяване на брашното (ако го пресявате) ;
- за зелнчуци (ако влагате зеленчуци в закуските);
- за рязане на колбаси и млечни (може да се получават нарязани , на слайсове и да не е необходим поготвителен кът);
-  за месни полуфабрикати (ако изплолзвате кайма) .

3. Кът за замесване на тестото - с тестомесачка ;

4. Работна площ за формоване на закуските;

5. Условия за втасване - втасална камера (ако подлежат на втасване) ;

6. Работна площ за термична обработка ;

7. Мивка за измиване на работния инвентар;

8. Санитарно битов кът за персонала ;

10. Шкаф за съхранение на препаратите за измиване и дезинфекция ;

11. Търговска част .


Ако  предлагате  само закуски, които се приготвят от тестени, замразени или охладени полуфабрикати е необходима необходима една мивка за подготовка и една хигиенна мивка за инвентара, както и складово помещение, санитарно - битов кът със санитарен възел  и търговкса част.
За повече информация обадете се на тел.: 0988 357 062 - В. Бойчева или пишете на имейл: valya.konsult@gmail.com


Необходимите документи, които трябва да подадете в ОДБХ към съответната област са следните :

1. Заявление по образец (попълва се на място при подаване на документите) ;
2. Договор за наем или документ за собственост;
3. Решение за фирмата , издадено от Агенцията по вписвания ;
4. Документ за платена държавна такса - 34лв. за нов обект или 21 лв. за пререгистрация ;

След, като подадете документие инспектори проверяват обекта, като при проверката трябва да имате разработени НАССР система и система за самоконтрол.
Ние разработваме необходимите документи професионално, като цената зависи от разнообразието на асортимента .
При нас може да получите консултации, относно устройството на помещенията, съгласно нормативните изискваня за храните .












Категория: Бизнес
Прочетен: 5487 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 24.01.2016 15:57
Търсене

За този блог
Автор: tanya123
Категория: Бизнес
Прочетен: 613773
Постинги: 134
Коментари: 1
Гласове: 32
Календар
«  Октомври, 2014  >>
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031