Разработване на Система за Самоконтрол (ССК), НАССР Система (ХАСЕП Система) и Мониторингова Програма (МП) за всеки търговски обект за складиране, търговия, приготвяне или предлагане на храни, като например:
- заведение за обществено хранене;
- хранителен магазин;
- павилион за храни;
- магазин за био храни;
- склад за храни;
- баничарница;
- пекарна;
- бърза закуска;
- дюнер;
- скара;
- кафе сладкарница;
- цех за производство на храни;
- други обекти за предлагане и приготвяне на храни.
Извършваме безплатни консултации и даваме информация относно изискванията за регистрация в Агенцията по Храните на различните видове търговски обекти за храни, като отговаряме на въпроси свързани с устройството на помещенията, съгласно нормативните изисквания за храните, както и на въпроси относно изготвянето на необходимите за регистрация документи.
Ние ще ви запознаем на достъпен език и без никакви такси с всички изисквания на Закона за Храните и наредбите към него.
Предлаганите от колектива ни професионално разработени системи съдържат конкретни данни за всеки различен търговски обект и при необходимост могат да се изготвят в рекордно кратки срокове.
За контакти:
В. Бойчева: 0988 357 062.
Р. Желязков: 0887 360 354.
Имейл: valya.konsult@gmail.com
Постинги в блога от 14.01.2015 г.
14.01.2015 16:27 -
Изисквания за дюнер
За да регистрирате обек за предлагане на дюнер , сандвичи и хамбургери е необходимо да се регистрирате в ОДБХ към съответната област, като подадете следните документи:
1.Решението за регистрация на фирмата , издадено от Агенцията по вписвания - копие;
2.Договор за наем на помещението или документ за собственост;
3.Заявление по образец- бланката се взема и попълва в ОДБХ ;
4.Документ за платена такса от 34 лв. - заплаща се в ОДБХ или в банков клон ( за в гр. Бургас и областта се плаща само в банков клон.)
Необходимо е да имате разработени НАССР система и система за самоконтрол .
Ние разработваме тези документи , а също извършваме консултации относно устройството на помещенията , съобразно нормативните изисквания за храните.
Изискват се следните помещения или условия :
1.Складова площ- оборудвана с хладилни съоръжения , рафтове, скари и стелажи;
2.Подготвителни площи - мивка с плот за отделните групи храни;
3.Работна площ - оборудвана с втасални камери ( ако е необходимо) , печки за печене;работна маса , вентилация , дребен инвентар и хигиенна мивка;
4.Търговска част - оборудвана с витрини, рафтове, хладилни съоръжения , може да има и кафе машина и хладилници за безалкохолно;
5.Санитарно - битов кът за преобличане и съхранение на личните вещи и облекло на персонала ;
6.Санитарен възел за персонала;
7.Шкаф с плътнозатварящи се врати за съхранение на препаратите за почистване;
За повече въпроси, обадете се на тел.0988 357 062 -В.Бойчева или пишете на посочения в блогът имейл.
1.Решението за регистрация на фирмата , издадено от Агенцията по вписвания - копие;
2.Договор за наем на помещението или документ за собственост;
3.Заявление по образец- бланката се взема и попълва в ОДБХ ;
4.Документ за платена такса от 34 лв. - заплаща се в ОДБХ или в банков клон ( за в гр. Бургас и областта се плаща само в банков клон.)
Необходимо е да имате разработени НАССР система и система за самоконтрол .
Ние разработваме тези документи , а също извършваме консултации относно устройството на помещенията , съобразно нормативните изисквания за храните.
Изискват се следните помещения или условия :
1.Складова площ- оборудвана с хладилни съоръжения , рафтове, скари и стелажи;
2.Подготвителни площи - мивка с плот за отделните групи храни;
3.Работна площ - оборудвана с втасални камери ( ако е необходимо) , печки за печене;работна маса , вентилация , дребен инвентар и хигиенна мивка;
4.Търговска част - оборудвана с витрини, рафтове, хладилни съоръжения , може да има и кафе машина и хладилници за безалкохолно;
5.Санитарно - битов кът за преобличане и съхранение на личните вещи и облекло на персонала ;
6.Санитарен възел за персонала;
7.Шкаф с плътнозатварящи се врати за съхранение на препаратите за почистване;
За повече въпроси, обадете се на тел.0988 357 062 -В.Бойчева или пишете на посочения в блогът имейл.
14.01.2015 16:04 -
Изисквания за приготвяне на тестени заксуки ,хляб и други тестени изделия
За да приготвяте тесетни закуски , хляб и други тестени изделия е необходимо да регистрирате обекта в ОДБХ(бившо ХЕИ ) към съответната област.
Наименованието на обекта зависи от асортимента, и от това дали ще има разнос или изделията ще се продават само в обекта.
Може да регистрирате : пекарна; баничарница ; фурна за тестени закуски ;фурна за хляб и тестени закуски и хлебозавод .
В баничарницата и пекарната изделията се предлагат само в обекта , а в останалите обекти има разнос и до други обекти.
Необходимите документи , които трябва да се разработят са : НАССР система , система за самоконтрол и технологична документация.
Ние разработваме тези документи , а също извършваме и консултации , относно устройството на помещенията .
В ОДБХ трябва да подадете следните документи :
1. Решението за регистрация на фирмата , издадено от Агенцията по вписвания - копие;
2.Договор за наем или документ за собственост- копие;
3.Заявление по образец- попълва се в ОДБХ и бланката се взема от там;
4.Документ за платена държавна такса от 34 лв. -плаща се на място в ОДБХ или в банков клон( за гр. Бургас и областта се плаща само в банков клон. ).
След подаването на документите , комисия от ОДБХ и проверява базата и документите - НАССР , система за самоконтрол и технологичната документация.
Ако всичко отговаря на нормативните изисквания за хигиената на храните обектът се пуска в експлоатация.
Ние можем да Ви съдействаме за регистрация на обект за приготвяне на тестени изделия . За повече информация , обадете се на тел. 0988 357 062 или пишете на имейла посочен в благът ни.
Наименованието на обекта зависи от асортимента, и от това дали ще има разнос или изделията ще се продават само в обекта.
Може да регистрирате : пекарна; баничарница ; фурна за тестени закуски ;фурна за хляб и тестени закуски и хлебозавод .
В баничарницата и пекарната изделията се предлагат само в обекта , а в останалите обекти има разнос и до други обекти.
Необходимите документи , които трябва да се разработят са : НАССР система , система за самоконтрол и технологична документация.
Ние разработваме тези документи , а също извършваме и консултации , относно устройството на помещенията .
В ОДБХ трябва да подадете следните документи :
1. Решението за регистрация на фирмата , издадено от Агенцията по вписвания - копие;
2.Договор за наем или документ за собственост- копие;
3.Заявление по образец- попълва се в ОДБХ и бланката се взема от там;
4.Документ за платена държавна такса от 34 лв. -плаща се на място в ОДБХ или в банков клон( за гр. Бургас и областта се плаща само в банков клон. ).
След подаването на документите , комисия от ОДБХ и проверява базата и документите - НАССР , система за самоконтрол и технологичната документация.
Ако всичко отговаря на нормативните изисквания за хигиената на храните обектът се пуска в експлоатация.
Ние можем да Ви съдействаме за регистрация на обект за приготвяне на тестени изделия . За повече информация , обадете се на тел. 0988 357 062 или пишете на имейла посочен в благът ни.
Търсене
Най-четени
1. cchery
2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. hadjito
2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. hadjito
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. ambroziia
9. vidima
10. milena6
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. ambroziia
9. vidima
10. milena6
Най-активни
1. sarang
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela